سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۷ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 24

هفته دوم تيرماه 1390 -شماره 659 (خانواده‌ها فرزندان را دريابيد)

تمام شدن مدارس و فراغت حاصل از تحصيل رسمي يك ساله دانش‌آموزان، فرصت خوبي براي رشد و تعالي فكري يا خداي ناكرده سقوط و سكون انديشه دانش‌آموزان است.پس همين اندازه…

تمام شدن مدارس و فراغت حاصل از تحصيل رسمي يك ساله دانش‌آموزان، فرصت خوبي براي رشد و تعالي فكري يا خداي ناكرده سقوط و سكون انديشه دانش‌آموزان است.
پس همين اندازه كه پدران و مادران بايد هوشيار باشند و براي اوقات فراغت فرزندانشان برنامه‌ريزي صحيح بنمايند، لازم است بدانند دشمن با بيداري كامل براي به قهقرا كشاندن نسل جديد برنامه دارد و بدانند كه دشمن از بي‌برنامگي ما كمال استفاده را مي‌برد و خلأ ناشي از آن را با برنامه‌ريزي حساب شده، احساسي و جذاب پر مي‌نمايد.
مسئولين بايد با همكاري خانواده‌ها  با برنامه‌هاي جذاب، قوي و پخته، اوقات جوانان را به احسن وجه غنا بخشند  بخصوص در ايام ماه مبارك رجب، شعبان و رمضان كه معنويت خاصي دارد از اين ابعاد معنوي كمال استفاده بشود.
سير و سياحت، سفرهاي زيارتي تفريحي، تاريخي، تقويت توجه به فرهنگ كهن اسلامي ايراني، توجه به عزت و سربلندي جامعه و كرامت انساني و… عاملي براي رشد معنوي و فرهنگي جوانان است.
تعميم مطالعه و بحث فكري بين جوانان وسيله‌اي براي رشد فكري آنان محسوب مي‌شود.
بيداري جوانان و تقويت فكري آنان و توجه دادن به نقشه‌هاي دشمنان و چگونگي كار آنان و نشان دادن راه انديشيدن نه احساس صِرف، عاملي براي تعقل جوانان است.
هوشياري را به كار بريم تا به ندامت «ضربه» بزنيم و به حسرت «نـه» بگوييم.
مدير مسئول

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۶:۱۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین