سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۵ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 21

هفته اول مردادماه 1390 -شماره 662 (كانديداي آينده مردم لارستان بايد چه مشخصاتي داشته باشد!؟ (1))

فراز و نشيب‌هاي چند ساله لارستان در دوره اخير ضمن ايجاد بيداري براي مردم لارستان سطح توقعات همشهريان اعم از مراكز بخش‌ها، دهستان‌ها و روستاها را بالا برده است.آنچه ضرورت…

فراز و نشيب‌هاي چند ساله لارستان در دوره اخير ضمن ايجاد بيداري براي مردم لارستان سطح توقعات همشهريان اعم از مراكز بخش‌ها، دهستان‌ها و روستاها را بالا برده است.
آنچه ضرورت دارد اين است كه بايد در حد توان و برمبناي امكانات موجود عادلانه و حسابگرانه به جاي جاي لارستان بزرگ رسيدگي كرد و با رفع مشكلات آنان دلگرمي و صميميت را جايگزين يأس و دلسردي نمود و با اتحاد و اتفاق مثال زدني بر مشكلات و سختي‌ها فائق آمد.
براي رسيدن به كانديداي مطلوب به يك مقدمه كوتاه نيازمنديم.
در دهه‌ي آغازين پيروزي انقلاب، لارستان ۲ نماينده داشت با جدا شدن لامرد از لارستان و با توجه به جمعيت آن و اين كه چند دهستان به چند بخش تبديل شده بود شهرستان لامرد يك نماينده را به خود اختصاص داد و لارستان نيز يك نماينده ديگر.
حدود ۷ سال قبل خنج و ۲ سال قبل گراش به دو شهرستان بدل شده‌اند و اينك نماينده لارستان بايد بتواند سه شهرستان را به نحو مطلوب رسيدگي نمايد و مشكلات آنها را مرتفع سازد.
بعلاوه برخي بخش‌ها خواهان ارتقا به شهرستان هستند كه بايد رسيدگي شود و در حد امكان خواسته به حق آنان را محقق ساخت .
لذا به يك كانديداي آگاه، خبير، شايسته، بافكر، تيزبين، جوان و فعال نياز است كه هم قدرت انديشيدن و تحليل مسائل و هم تسريع در تصميم‌گيري و رفع مشكلات و هم تحرك و رسيدگي به موقع را داشته باشد و مانند برخي يك سونگر و يك جا بين نباشد كه جاهاي ديگر را يا نبيند و يا درست نبيند و مركز شهرستان هم به هيچ انگارد!
و در موارد متعدد به جاي پويايي و تحرك و تعالي منطقه، سنگ افكني كند و استخوان لاي زخم بگذارد و با لطائف‌الحيل در پي جدايي بخش‌ها و دهستان‌ها و روستاها  از مركز شهرستان برآيد و چيزهايي كه ممكن نيست مطرح كند، بلكه به عكس همه جا نگر بوده و مشكلات و نيازهاي همه مناطق را درست ببيند و به نحو مطلوب چاره‌جويي كند.
با اين مقدمه در شماره‌هاي آينده به بررسي نكات لازم خواهيم نشست و در حد توان مفهوم عقلي تجربي را به مصداق عيني بدل خواهيم نمود.
مدير مسئول

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۶:۱۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین