شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۵ق.ظ
::آخرین مطلب 55 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

خدمات 40 ساله انقلاب برای مردم تشریح شود

فرماندار ویژه لارستان با اشاره به اینکه چهلمین سال انقلاب یعنی پختگی انقلاب، یعنی نهالی که سال‌های اولیه انقلاب بوده اکنون ریشه دوانده و تنومند شده است، گفت: برای تشریح…

فرماندار ویژه لارستان با اشاره به اینکه چهلمین سال انقلاب یعنی پختگی انقلاب، یعنی نهالی که سال‌های اولیه انقلاب بوده اکنون ریشه دوانده و تنومند شده است، گفت: برای تشریح کردن خدمات انقلاب در این چهل سال باید هرچه که در توان داریم، هرچه که در اختیار داریم و هرچه که امکانات و وقت داریم بکار گرفته شود.

به گزارش میلاد لارستان، جلیل حسنی در جلسه شورای اداری با بیان اینکه فلسفه تشکیل جلسه شورای اداری در امروز و آنچه در دستور کار ما است گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: سالی که یقیناً برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و ما مسئولین شهرستان از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه چهلمین سال انقلاب یعنی پختگی انقلاب، یعنی نهالی که سال‌های اولیه انقلاب بوده اکنون ریشه دوانده و تنومند شده است، افزود: برای تشریح کردن خدمات انقلاب در این چهل سال باید هرچه که در توان داریم، هرچه که در اختیار داریم و هرچه که امکانات و وقت داریم بکار گرفته شود.

فرماندار ویژه لارستان با اذعان به اینکه در حوزه های مختلف اعم از حوزه های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، امنیتی و اجرایی و هر آنچه که مربوط به جامعه انسانی ما می شود، با تقسیم کار با تشکیل کمیته ها در ابعادهای مختلف بیان کنیم، تصریح کرد: البته همه این اقدامات و فعالیت ها و خدمات و همه آنچه را که باید برای مردم بگوییم مبتنی بر واقعیت ها باشد.

معاون استاندار فارس ادامه داد: باید در گسترش فعالیت ها در راستای ارائه ثمرات انقلاب از واقعیت ها غافل نشویم زیرا قصد داریم ارائه عملکرد ۴۰ ساله انقلاب را به آن بیان کنیم و این موضوع مهمی است.

این مسئول با بیان اینکه تمام دانشگاه ها و همه نهادهای اداری موظف هستند که با این ستاد همکاری کنند، تأکید کرد: وظایف تخصصی ما در بطن این بزرگداشت چهلمین سال انقلاب باید به نحو احسن اجرا شود و مورد توجه قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه در دهه فجر امسال ستاد دهه فجر را خواهیم داشت و اداراتی که در حوزه خدماتی، حوزه های حمایتی و زیرساختی و حتی ابعاد امنیتی و فرهنگی و آموزشی و اجتماعی فعالیت کردن باید این اقدامات یک ساله را که از دهه فجر سال گذشته تا کنون داشته اند را بازبینی و ارزیابی و به روز کنند، خاطر نشان کرد: پروژه‌هایی که از هفته دولت امسال تا الان پیگیر بوده ایم تا به بهره‌برداری برسد و پروژه‌هایی که باید کلنگ‌زنی شود را آماده کنیم تا در دهه فجر اقدام شود.

حسنی با اشاره به اینکه اکنون زمانی است که ما می‌خواهیم بر روی نقاط قوت انقلاب مانور بدهیم، برای آنهایی که می گویند نظام جمهوری اسلامی کارآمدی ندارند و اذهان خودشان را در ایام دهه فجر معطوف به این موضوع می‌کنند جوابی دندان شکن داشته باشیم، یادآور شد: تاکیدم بر این است که در این مدت یک ماه تمام نهادهای اداری ما با ادارات کل استان ارتباطات بیشتری برقرار کنند و هماهنگ باشند تا این پروژه ها در دهه فجر کلنگ زنی شود.

این مسئول با بیان اینکه آماده ارائه خدماتی در بدنه دولت شویم که سال‌های بعد برای مردم باید رایزنی و پیگیری کنیم و به بهره‌برداری برسانیم، گفت: علاوه بر این ۲۲ بهمن یکی از ایامی است که شکوه و عظمت ملی دارد، به این معنا که یک موضوع بخشی و سیاسی و جناحی و قومی و منطقه ای نیست بلکه موضوعی در عرصه ملی است که در کشور جمهوری اسلامی در نظام شاهنشاهی آن زمان اتفاق افتاد و جمهوری اسلامی از دل آن پدیدار شد.

وی با اشاره به اینکه مردم ما در تمامی عرصه ها و در تمامی سطوح از شوراهای اسلامی روستاها با ۴۰ خانوار گرفته تا در سطح ملی در تمامی این سطوح شرکت دارند، عنوان کرد: بسیاری از مواقع موضوعات در ذهن ما ممکن است برای خدمت کردن به دسته ای از مردم و یا خدمت کردن به شهرستان باشد ولی در این مسیر ممکن است دچار تخلفاتی شویم که این تخلفات بار حقوقی دارد.

به گزارش میلاد لارستان در پایان این جلسه از واحدهای تولیدی برتر قدردانی و آقای خرم بخت به عنوان رئیس بانک تجارت جنوب فارس، آقای زمانی به عنوان رئیس آموزش و پرورش جویم و آقای مبشری به عنوان رئیس دانشکده بهداشت اوز معرفی شدند.

خبرنگار: سحر طاهری

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۹:۱۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین