پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۰ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

مدیران لارستان باید شبانه روزی در میدان باشند

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه مدیران شهرستان باید مسئولانه، فداکارانه و متعهدانه شبانه روزی در میدان باشند گفت: مسئولیت پذیری و خدمت صادقانه و فداکارانه به مردم مهمترین…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه مدیران شهرستان باید مسئولانه، فداکارانه و متعهدانه شبانه روزی در میدان باشند گفت: مسئولیت پذیری و خدمت صادقانه و فداکارانه به مردم مهمترین شاخص برای سنجش یک مدیر انقلابی و جهادی است.

به گزارش میلاد لارستان، داریوش دهقان در نشست شورای اداری لارستان اظهار داشت: معنای مدیر بودن در مفهوم انقلابی گری و ماهیت انقلاب اسلامی به معنای رئیس بودن و احساس مدیریت بر یک مجموعه بر اساس ساعت کاری و وقت مشخص نیست، بلکه از نظر مفهوم انقلابی او یک مسئول است و باید مسئولانه و با تعهد و عشق شبانه روز در تلاش و کار و خدمت باشد.

وی خطاب به مدیران دستگاه های مختلف اجرایی شهرستان لارستان، گفت: کارهای عقب مانده و راه های نرفته بسیار زیاد است و وقتی برای استراحت نیست و باید مسئولانه، فداکارانه و متعهدانه در میدان بود.

وی با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی ما یک فرد و تنها شاه را بیرون نکردیم بلکه طرد تفکر دیکتاوری و شاهنشاهی با همان ماهیت طاغوتی آن هدف بوده است، گفت: اگر بخواهیم بدون تفکر انقلابی به فکر همان شیوه های مدیریتی و احساس رئیس بودن کنیم، بدانیم که در همان مسیر حرکت کرده ایم و راه نفوذ اندیشه طاغوتی با رنگ و لعاب دیگری را بر جامعه حاکم می کنیم.

دهقان گفت: تبلور عینی مدیر انقلابی و الگوی واقعی این حقیقت را باید در وجود شهید سلیمانی و شهدا جست و جو کرد؛ آنها عاشقانه و متعهدانه نسبت به ملت و کار و وظیفه خود خدمت می کردند.

امام جمعه لارستان نیز در سخنانی گفت: مسئولان شهرستان و دستگاه های مختلف اجرایی فهرستی از مهمترین نیازها و اولویت های لارستان در ابعاد مختلف را تهیه کنند و بر این اساس برنامه ریزی ها و تصمیم های راهگشا برای اجرا و یا حل این مسایل را هم در دستور کار قرار هند.

حجت الاسلام سید مختار موسوی خرم اضافه کرد: باید امروز ببینیم که مهمترین معضل و چالش شهرستان در حوزه فرهنگی ، اجتماعی و یا اقتصادی چیست و آنها را احصا کنیم.

وی بیان کرد: امروزه مساله افزایش طلاق در لارستان تا حدودی نگران کننده است و باید با نگاه آسیب شناسانه به این مساله بپردازیم و برنامه هایی برای تحکیم بنیان خانواده ها و زیرساخت ها و امکانات برای ایجاد شور و نشاط و تفریح های سالم آنها در دستور کار قرار دهیم و عملیاتی کنیم.

موسوی خرم ادامه داد:همچنین فقر و محرومیت و گاه نگاه های تبعیض آمیز در برخی محله ها و یا روستاهای منطقه دیده می شود که باید این مساله را هم با رویکرد آسیب شناسانه مورد توجه قرار دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با توجه با آغاز دهه پر فروغ فجر انقلاب اسلامی گفت: مسئولان و مدیران اجرایی در حوزه های مختلف باید با جدیت به بیان خدمات بی شمار نظام در ابعاد وسیع و گوناگون و حوزه کاری خود بپردازند و با کمک رسانه ها عملکردشان برای مردم بازگو کنند.

امام جمعه لار بیان کرد: باید آمارهای مقایسه ای از خدمات نظام در ابعاد مختلف در طول دهه فجر برای مردم بیان شود؛ چون دشمن با روایت گری های دروغین در پی ترویج فرهنگ طاغوتی و حمله های هدفمند برای گمراه کردن ذهن و تفکر جوانان و نسلی است که چندان به آرمان های انقلاب و وضعیت دوران پیش از انقلاب آشنا و آگاه نیستتند.

پیش از این نیز سید رحیم روان بین رییس دادگستری لارستان، سرهنگ افسری فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان و احمد دلاور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه لارستان نیز مطالبی را مطرح کردند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲:۱۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “مدیران لارستان باید شبانه روزی در میدان باشند”

  1. ناشناس گفت:

    با سلام دستمریزاد به این فرماندار واقعا فعاله

  2. درد دل یک لاری گفت:

    روحیه روسا وکارمندان دولتی کاملا طلبکارانه وریاست منشانه ودستوری است به نظر نمی رسد با سخنرانی ونصیحت کردن به آنها چیزی عوض شود. سالیان درازی است که اوضاع ادارات چنین است

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین