پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۸ق.ظ
::آخرین مطلب 2 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

مسئولان ادارات از ارجاع پرونده‌ها به مرکز استان خودداری کنند

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با تأکید به روسای ادارات مبنی بر اینکه تا جایی که امکان دارد، پرونده‌های مردم به مرکز استان ارجاع داده نشود، گفت: بارها صحبت…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با تأکید به روسای ادارات مبنی بر اینکه تا جایی که امکان دارد، پرونده‌های مردم به مرکز استان ارجاع داده نشود، گفت: بارها صحبت شده و تفویض اختیار لازم صورت گرفته و با توجه به فاصله ۴ ساعته تا مرکز استان، انتظار می‌رود مسئولان از توان و اختیاراتی که دارند، در شهرستان مسائل و درخواست‌های مردم به ویژه در حوزه‌های سرمایه‌گذاری، خدماتی و رفاهی مورد پیگیری قرار گیرد تا نیاز به مراجعه به مرکز استان نباشد.

به گزارش میلاد لارستان، جلیل حسنی در جلسه شورای اداری که در سالن اجتماعات شهید امامی برگزار شد در سخنانی با ابراز خرسندی و رضایت نسبی از خدمات ارائه شده از سوی ادارات در لارستان، اظهار داشت: انتظار می‌رود روسای ادارات برای سال آتی یک برنامه‌ریزی یکساله برای روند کاری خود تبیین کنند.

وی با تأکید به ادارات برای ترمیم حفاری‌ها از سوی ادارات مربوطه در سطح شهر، افزود: در روزهای پایانی سال و تعطیلات می‌بایست نظارت بر بازار صورت گیرد و از توان نهادهایی همچون بسیج استفاده شود.

فرماندار ویژه لارستان با تأکید به روسای ادارات مبنی بر اینکه تا جایی که امکان دارد، پرونده‌های مردم به مرکز استان ارجاع داده نشود، تصریح کرد: بارها صحبت شده و تفویض اختیار لازم صورت گرفته و با توجه به فاصله ۴ ساعته تا مرکز استان، انتظار می‌رود مسئولان از توان و اختیاراتی که دارند، در شهرستان مسائل و درخواست‌های مردم به ویژه در حوزه‌های سرمایه‌گذاری، خدماتی و رفاهی مورد پیگیری قرار گیرد تا نیاز به مراجعه به مرکز استان نباشد.

معاون استاندار فارس با اشاره به اینکه ویروس کرونا در سال ۱۳۹۹ باعث تغییرات جدی در زندگی جامعه شد، خاطر نشان کرد: خوشبختانه با درایت مسئولان و همکاری مردم، روند زندگی مردم شکل عادی خود را از دست نداد و تمامی فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی به صورت حداقلی و رعایت پروتکل‌ها به اجرا درآمد.

وی با تقدیر از معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان به جهت دغدغه‌مندی شبانه‌روزی در مواجه با کرونا و پیگیری کارها، ادامه داد: خوشبختانه عملکرد دانشکده علوم پزشکی  لارستان در حوزه مقابله با کرونا مثبت بود و از طرفی اقدامات مردمی در این زمینه در سطح کشور زبانزد بود و همچنین فرودگاه لارستان توانست جایگاه نخست کشور را به لحاظ رعایت پروتکل‌ها از آن خود کند.

حسنی با بیان اینکه در زمینه کمک‌های مؤمنانه خوشبختانه لارستان حرف اول برای گفتن داشت، عنوان کرد: با همت خیرین، بسیجیان و پایگاه‌های مقاومت و همچنین هم‌افزایی مسئولان کارهای بزرگی صورت گرفت.

نماینده عالی دولت در لارستان با اشاره به اینکه در لارستان بدلیل سکونت اتباع بیگانه، انجام پروازهای خارجی متعدد، قرارگرفتن در گلوگاه‌ استان‌های فارس و هرمزگان، گستردگی جغرافیایی و پراکندگی جمعیت و غیره اهمیت کارهای انجام شده در حوزه کرونا را دوچندان می‌کند، گفت: ستاد مبارزه با کرونا توانست با همکاری مردم عملکرد مثبتی در زمینه کرونا ایفا کردند.

وی با تأکید بر اینکه تحت هیچ شرایطی اجازه وارد شدن کوچکترین خدشه‌ای به آرای عمومی را نخواهیم داد، گفت: انتخابات شناسنامه و یکی از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی است که در طول تاریخ بی‌نظیر بوده است.

فرماندار ویژه لارستان با اشاره به اینکه طبق قانون تمامی ادارات وابسته به دولت و نهادهای انقلابی موظف شده‌اند که به درخواست وزارت کشور، استانداران، فرمانداران، بخشداران، هیأت‌های نظارت، شورای نگهبان، هیأت نظارت بر انتخابات، در زمینه تأمین نیروی انسانی، تجهیزات و غیره  دارند تا پایان انتخابات در اختیار ستاد انتخابات و هیأت‌های نظارت قرار دهند، تصریح کرد: با کم‌کاری کنندگان، تخلفات اداری و غیره برخورد می‌شود و عدم همراهی‌ها و کارشکنی‌ها در زمینه انتخابات به استان ارجاع خواهد شد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین