سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۷ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 24

هفته اول شهريورماه 1390 -شماره 666 (آيا طلسم درمانگاه بيمه تأمين اجتماعي نخواهد شكست؟)

سي و يك سال قبل يعني سال ۱۳۵۹ لارستان صاحب سازمان تأمين اجتماعي شده است كه با فراز و نشيب‌هاي  مختلف جدا شدن لامرد و خنج و گراش از لارستان…

سي و يك سال قبل يعني سال ۱۳۵۹ لارستان صاحب سازمان تأمين اجتماعي شده است كه با فراز و نشيب‌هاي  مختلف جدا شدن لامرد و خنج و گراش از لارستان جمعيت بيمه شده نيز فراز و نشيب داشته و اينك بالغ بر ۶۰۰۰۰ نفر بيمه شده دارد.
مكاتبات تأسيس بيمارستان و درمانگاه تأمين اجتماعي به سالهاي ۸۲ برمي‌گردد تا اين كه در سال ۸۸ در سفر دوم رياست جمهوري آقاي احمدي‌نژاد جزء مصوبات سفر رئيس جمهوري اعلام مي‌گردد .
اكنون كه دو سال و چند ماه از تصويب مي‌گذرد و دهها مكاتبه كه از طريق فرمانداري و سازمان تأمين اجتماعي لارستان صورت پذيرفته، متأسفانه هنوز در نقطه اول در جا مي‌زنيم . گويي مي‌خواهيم اثبات كرويت زمين بنماييم و دور خود مي‌چرخيم .
راستي ۶۰۰۰۰ بيمه شده تأمين اجتماعي در منطقه لارستان نبايد از حق مسلّم خود در جهت رسيدگي به بيمه‌شدگان استفاده كنند؟!
مسئولين امر بدانند با توجه به لغو ماده ۱۰۳ و عدم استقبال مردم از بيمه و حتي لغو بيمه‌ها و اخراج از سوي كارفرمايان و… اگر رسيدگي به بيمه‌شدگان از طريق تأمين خدمات درماني ميسّر نشود هيچ جاذبه‌اي براي بيمه شدگان وجود ندارد.
در اينجا از فرماندار فرمانداري ويژه لارستان تقاضا مي‌كنيم ضمن هماهنگي با مسئولين مربوطه، با همراهي خيرين منطقه، مقدماتي فراهم گردد تا بيمه شدگان تأمين اجتماعي كه غالباً قشر آسيب‌پذير جامعه مي‌باشند بتوانند از اين مهم استفاده نمايند و براي علاج بيماري‌هاي خويش به سختي و مشقت و رنج نيفتند و لذت شيريني خدمت مسئولين را با جان و دل بچشند.
مدير مسئول

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۶:۲۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین