سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۷ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 21

هفته دوم شهريورماه 1390 – شماره 667 (از سر دلسوزی)

کمتر از  هفت ماه به انتخابات مهم و سرنوشت ساز مجلس شورای اسلامی باقی مانده است.علی رغم تلاش خیرخواهانه افراد و گروه¬ های مختلف جهت تعیین یک کاندیداي واحد به…

کمتر از  هفت ماه به انتخابات مهم و سرنوشت ساز مجلس شورای اسلامی باقی مانده است.
علی رغم تلاش خیرخواهانه افراد و گروه¬ های مختلف جهت تعیین یک کاندیداي واحد به علت عدم استراتژی روشن و فراگیر تاکنون نتیجه قابل قبولی حاصل نگردیده است.
با توجه به فرصت محدود باقی مانده شایسته است افراد خبره، آگاه و صاحب نظر ملاک¬ها و معیارهایی که یک کاندیداي مطلوب باید داشته باشد را مشخص نمایند.
 بدیهی است تعیین این موارد انتخاب کاندیداي شایسته را تسهیل می نماید.
ذیلا به چند نمونه از این ملاک ها و معیارها اشاره می شود:
۱٫معمولا کاندیداها برای جلب نظر مردم برنامه هایی را اعلام می نمایند، به اعتقاد بنده ارائه برنامه مهم می باشد اما از آن مهم-تر توان اجرایی برنامه هاست.
 بهتر است کاندیداها در زمان ارائه برنامه، راهکارها و چگونگی اجرا آنها را نیز ارائه نمایند.
پیشینه اجرایی و مدرک تحصیلی کاندیداها می توانند به ما کمک نمایند که آیا او توان اجرای برنامه های اعلام شده را دارد یا خیر؟

۲٫از آنجا که لازمه عضویت در کمیسیون ها به خصوص کمیسیون های تاثیرگذار مدرک تحصیلی و سابقه اجرایی می باشد. این مهم نیز باید در نظر گرفته شود.

۳٫با توجه به این که شناخت و آشنایی نسبی با مدیران و صاحب نظران استان می تواند به حل مسائل و مشکلات منطقه کمک نماید، این مهم هم می تواند یکی از ملاک ها باشد و… .
بدیهی است که سایر ملاک ها و معیارها را نیز می توان با توجه به وضعیت سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی منطقه به موارد ذکر شده اضافه نمود.
امید است با تدبیر و درایت افراد دلسوز و صاحب نظر و احساس مسئولیت مردم عزیز و پرهیز از احساسات، تهدیدها را به فرصت تبدیل نموده و در نهایت با انتخاب فردی شایسته و صالح شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش شهرستان های لارستان، خنج و گراش باشیم.
به امید آن روز
علی اکبر نجیب زاده

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۶:۲۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین