پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۹ق.ظ
::آخرین مطلب 10 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

هلال احمر گراش قهرمان لیگ برتر فوتبال نوجوانان فارس شد

هلال احمر گراش با غلبه بر تیم شهید چمران لارستان قهرمان لیگ برتر فوتبال نوجوانان فارس شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از اوز امروز، پنجشنبه ۲۰ دی ورزشگاه…

هلال احمر گراش با غلبه بر تیم شهید چمران لارستان قهرمان لیگ برتر فوتبال نوجوانان فارس شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از اوز امروز، پنجشنبه ۲۰ دی ورزشگاه شهدای اوز میزبان دیدار نهایی لیگ برتر فوتبال نوجوانان استان فارس بود. تیم های هلال احمر گراش و شهیدچمران لارستان در حضور تماشاگران و مسئولین استان و منطقه برگزارکننده این دیدار بودند که درنهایت تیم هلال احمر گراش توانست بر سکوی قهرمانی بایستد.

مسابقات لیگ برتر استان فارس امسال با شرکت ۱۱ تیم و در قالب یک گروه ۶ تیمی و یک گروه ۵ تیمی از آبان ماه کلید خورد. از گروه یک به ترتیب تیم های سرباز کازرون ، پیام شیراز ،باران نورآباد ، برق شیراز ، استعدادهای درخشان تبریز ، ستارگان قائمیه در جایگاه اول تا ششم قرار گرفتند. از گروه دو هم به ترتیب تیم های شهیدچمران لارستان ، هلال احمر گراش ، خلیج فارس شیراز ، شاهد فیروز آباد و جنوب خنج در جایگاه اول تا پنجم قرار گرفتند.

مرحله نیمه نهایی تیم شهید چمران لارستان با غلبه بر پیام شیراز و تیم تیم هلال احمر گراش با غلبه بر سرباز کازرون به دیدار نهایی رسیدند.

دیدار نهایی به صورت تک بازی در زمین بی طرف باید برگزار می شد و با تصمیم هیئت فوتبال استان و کمیته برگزاری و توافق تیم های فینالیست این مسابقه در ورزشگاه شهدای شهر اوز برگزار شد.

دو تیم هلال احمر گراش و شهیدچمران لارستان در ۹۰ دقیقه معمول بازی با تساوی بدون گل به رختکن رفتند تا اینکه تا دو تیم آماده ضیافت پنالتی ها شوند. در ضربات پنالتی با درخشش آرین کریم پور دروازه بان هلال احمر گراش و اهل روستای هود تیم هلال احمر توانست ۳ بر ۲ فاتح در پنالتی پیروز و فاتح جام قهرمانی شوند.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۵:۴۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین