سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۸ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 27

هفته چهارم شهريورماه 1390- شماره 668 (انتخابات اسفندماه آخرين وسيله)

كمتر از شش ماه به زمان انتخابات سرنوشت‌ساز مجلس شوراي اسلامي باقي مانده است.انتخاباتي كه به طور قطع در تاريخ لارستان بزرگ اثر تعيين‌كننده خواهد داشت. در شماره‌هاي گذشته نوشتيم…

كمتر از شش ماه به زمان انتخابات سرنوشت‌ساز مجلس شوراي اسلامي باقي مانده است.
انتخاباتي كه به طور قطع در تاريخ لارستان بزرگ اثر تعيين‌كننده خواهد داشت.
در شماره‌هاي گذشته نوشتيم كه بخش‌هاي تابعه لارستان به حق‌ خواهان ارتقا هستند و دليلي ندارد در جا بزنند.
طبعاً شهرستان مادر نیز بايد به ارتقا دست يابد و در راستای تحقق اين مهم اقدامات زيربنايي سياسي، فرهنگي، اقتصادي، اجتماعي، نظامي ضرورت دارد كه مسئولين امر با همكاري و همراهي مردم مي‌بايست به منصه ظهور برسانند .
مردم لارستان بزرگ اعم از شهرستان‌ها و بخش‌ها هر يك محاسباتي انجام خواهند داد و منافع خويش را خواهند سنجيد .
مركز شهرستان اصلي نيز همين كار را خواهد كرد در اين ميان فردي كه مورد قبول اكثريت باشد و با مديريت و تدبير بتواند به كارها سرعت بخشد و با رأي‌زني با مسئولين مطرح مختلف استاني و كشوري گام‌هاي موثر بردارد و با فعاليتهاي برنامه‌ريزي شده خويش رنج گذشته را جبران كند و از فريب‌كاري مصون باشد، مي‌بايست سكان نمايندگي اين منطقه گسترده كه اكنون سه شهرستان بالفعل و يكي دو شهرستان بالقوه را داراست عهده‌دار شود.
مردم براي كانديدا شدن افراد مختلف اعم از نمايندگان گذشته و حال و كانديداهاي تازه سخناني دارند و نظراتي كه بايد شنيده شود ولي آنچه مهم است يك كاسه كردن مسأله نهايي است كه به گرفتاري دوره گذشته دچار نشويم .
طبعاً تعدد كانديداها و عدم برتري آنها عامل تفرقه آرا در مركز شهرستان مادر خواهد بود اگر خداي نكرده چنين چيزي تحقق پذيرد و با تفرق آراء مسأله‌اي شبيه گذشته تكرار شود، تمام كانديداها بدانند كه بزرگترين ضربه را خودِ آنها زده‌اند و تمام مردم به هوش باشند كه اگر چنين جرياني صورت بگيرد، انتحاري تحقق يافته كه جبران آن يا ميسّر نخواهد بود يا سالها به طول خواهد انجاميد.
به علاوه كانديداهايي كه مي‌خواهند به صحنه بيايند بايد روشن نمايند كه براي ارتقاي هريك از بخش‌ها، شهرها و شهرستان‌ها چه برنامه‌اي دارند و چگونه مي‌خواهند منطقه را به توسعه و تعالي برسانند.
جناب آقاي فرماندار، مهرماه نزديك مي‌شود، تقاضاي مردم  تحقق قول‌هاي جنابعالي است.
جناب آقاي فرماندار، طي صحبتي كه در هفته‌نامه ميلاد لارستان منعكس گشت قول راه‌اندازي پنج دانشكده و دانشگاه در سال تحصيلي جاري دادند.
تقاضاي مردم اين است كه در راه‌اندازي آن اقدام عاجل مبذول فرماييد تا لارستان به ياري خدا و همت مسئولان به قطب علمي جنوب استان فارس بدل شود.
مراكز علمي كه جناب آقاي فرماندار قول راه‌اندازي آن را در مهرماه داده‌اند عبارتند از:
دانشگاه علوم قرآني، دانشگاه علمي كاربردي هلال احمر، دانشكده علوم پزشكي لارستان،‌ دانشكده دولتي علوم پايه و دانشكده بهداشت بخش اوز.
مردم انتظار راه‌اندازي آن را دارند.
مدير مسئول

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۶:۲۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین