پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۳ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

تجلیل از پرستاران بیمارستان امام رضا(ع) شهر لار+عکس

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان از پرستاران بیمارستان امام رضا(ع) شهر لار تجلیل و یاد و خاطره مرحوم عالیان گرامی داشته شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط…

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان از پرستاران بیمارستان امام رضا(ع) شهر لار تجلیل و یاد و خاطره مرحوم عالیان گرامی داشته شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان،همزمان با میلاد با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، دکتر کریمی رئیس دانشکده به همراه تنی چند از معاونین و مسئولان این دانشکده از پرستاران شاغل در بیمارستان و ستاد دانشکده تجلیل کرد.

وی در این برنامه با حضور در بخش داخلی بیمارستان در مقابل یادمان پرستار این بخش زنده یاد سعید عالیان، با اهداء گل و قرائت فاتحه ای یاد و خاطره این پرستار ایثارگر را گرامی داشت.

ادای احترام رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان به خانواده پرستار مرحوم سعید عالیان

همچنین دکتر کریمی به مناسبت درگذشت پرستار ایثارگر و روز پرستار به همراه جمعی از معاونین و پرسنل بیمارستان امام رضا(ع) و دانشکده با حضور در منزل شخصی عالیان به خانواده عالیان تسلیت گفت: و ویژگی های اخلاقی مرحوم که همانا با اخلاق بودن ، مهربان و دلسوز بودن بود  را ستود و گفت : مرحوم سعید عالیان هر سه این ویژگی ها را که درکمترکسی یافت می شود را یکجا به همراه داشت و همیشه می توان به عنوان یک پرستار نمونه از وی و به نیکی یادکرد.

 کریمی درادامه ازخداوند متعال طلب مغفرت برای آن مرحوم کرد و حرکت پسندیده و ایثارگرانه خانواده عالیان در خصوص اهدای اعضای بدن فرزندشان را  ارج نهاد و افزود: شما با انجام این کار سعیدهایی را به خانواده شان باز گردانده اید که ثمره آن شاد کردن دل خانواده آن بیماران می باشد که باعث می شود با دعای خیرخواهانه خانوادهایی که اعضای بدن فرزند شمارا دریافت نموده اند دنیا و آخرت خود و فرزندتان را تضمین نمایید.

وی در پایان برای آن مرحوم طلب رحمت واسعه الهی نمود و برای خانواده صبر را از خداوند متعال خواستار شد.

گفتنی است در این مراسم به رسم یادبود با اهدای تاج گل و لوح یادبود از خانواده مرحوم عالیان به پاس ایثار و فداکاریشان در زمینه اهدای عضو فرزند برومندشان تجلیل شد.

 

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۸:۳۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین