یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۹ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

مدیر پرستاری علوم پزشکی لارستان عضو شورایعالی نظام پرستاری کشور شد

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی لارستان به عنوان عضو شورای عالی نظام پرستاری کشور انتخاب شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، دکتر محمد آزادگان معاون درمان…

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی لارستان به عنوان عضو شورای عالی نظام پرستاری کشور انتخاب شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان، دکتر محمد آزادگان معاون درمان دانشگاه از انتخاب زهرا زینالی، مدیر دفتر پرستاری دانشگاه در شورای عالی نظام پرستاری کشور خبر داد.

وی در این خصوص اظهار داشت: انتخابات شورایعالی نظام پرستاری کشور در روز سه شنبه ۵ آذر ماه و با حضور ۱۹۵ نفر از اعضای مجمع عمومی این سازمان در سالن همایش های انستیتو تحقیقات تغدیه ای و صنایع غذایی کشور برگزار شد.

معاون درمان دانشگاه تشریح کرد: شورای عالی نظام پرستاری کشور ۲۵ عضو دارد که اعضا هر چهار سال یکبار طی فرآیند انتخابات کشوری، تعیین می شوند.

دکتر آزادگان با اشاره به اینکه از ابتدای تاسیس این سازمان در سال ۸۱ تا کنون، نماینده ای از شهرستانهای استان فارس در این شورا حضور نداشته افزود: در این دوره از انتخابات طی ائتلاف نمایندگان برخی استانهای جنوب شرقی کشور و شهرستانهای استان فارس از جمله شهرستانهای گراش، جهرم، فسا، کازرون و نورآباد و با همراهی زهرا جاودان رییس هیئت مدیره و نماینده مجمع نظام پرستاری لارستان، زهرا زینالی، مدیر دفتر پرستاری مجموعه و عضو نظام پرستاری شهرستان، از بین ۱۹۵ نفر از کاندیداهای ششمین دوره انتخابات شورای عالی کشور، جز ۲۵ نفر برتر انتخاب و به عضویت شورایعالی نظام پرستاری کشور در آمد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۸ دی ۱۴۰۲ ساعت ۶:۳۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین