پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۳ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

تقدیر دانش‌آموزان از پرستاران

دانش آموزان پایه هفتم دبیرستان غیردولتی کوشا با حضور در بیمارستان امام رضا(ع) لار از پرستاران، حاضر در این بیمارستان تجلیل کردند. به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان، همزمان…

دانش آموزان پایه هفتم دبیرستان غیردولتی کوشا با حضور در بیمارستان امام رضا(ع) لار از پرستاران، حاضر در این بیمارستان تجلیل کردند.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان، همزمان با سالروز میلاد با سعادت عقیله بنی هاشم حضرت زینب (س)، دانش آموزان پایه هفتم دبیرستان غیردولتی کوشا با حضور در بیمارستان امام رضا (ع) لار از پرستاران، اسوه های مجسم ایثار و کرامت انسانی حاضر در این بیمارستان تجلیل کردند.

این برنامه با همراهی آقایان ارزان فروش معاون پرورشی، توکلی پور دبیر ریاضی پایه های هفتم و خانم شریفی مسئول کتابخانه و دانش آموزان پایه هفتم دبیرستان برگزار و دانش آموزان با حضور در بخش های داخلی، اطفال و …، با اهدا گل و شیرینی از زحمات پرستاران حاضر در بخش ها که اسوه های مجسم ایثار و کرامت انسانی هستند تقدیر کردند.

در این برنامه آقای ارزان فروش با شعرخوانی به زبان شیرین لاری و در وصف حضرت زینب کبری (س)، به بیان گوشه ای از ایثار و رشادت های این بانوی بزرگوار پرداخت.

از حاشیه های این برنامه می توان به تقدیر دانش آموز ابوالفضل آسایش از مادر خود پرداخت که در کسوت پرستاری در بیمارستان امام رضا (ع) که با گذشت و ایثار خود، مهربانی و امید را در دل بیماران زنده می کند، پرداخت.

لازم به ذکر است، پرستاران حاضر در بیمارستان به جهت اجرای این فعالیت، از دانش آموزان و دست اندرکاران حاضر دبیرستان تقدیر و تشکر کردند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۳:۱۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین