شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۲ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

حمله‌های عجولانه، اتهام زنی‌ها و رجزخوانی‌ها علیه سردار سلیمانی اجزاء یک پروژه واحد است

 مهدی محمدی پستی در فضای مجازی منتشر کرده است،وی نوشت:من فعلا مایل نیستم به جزئیات بپردازم یا موضوع را زیاده از حد بال و پر بدهم. بسیار کوتاه و ساده،…

 مهدی محمدی پستی در فضای مجازی منتشر کرده است،وی نوشت:من فعلا مایل نیستم به جزئیات بپردازم یا موضوع را زیاده از حد بال و پر بدهم. بسیار کوتاه و ساده، اما فکر می‌کنم همه باید به این نکته توجه کنند که حمله‌های عجولانه، اتهام زنی‌ها و رجزخوانی‌ها علیه سردار قاسم سلیمانی که برخی در روز‌های گذشته علنی شده و برخی دیگر هنوز در پرده و لفافه مانده، همه اجزاء یک پروژه واحد است.

به گزارش میلادلارستان به نقل از میزان، این تحلیل گر سیاسی اظهار داشت: به هم مرتبط کردن این پدیده‌ها اصلا سخت نیست. رییس جمهور سابق به یکباره یاد آن می‌افتد که یک بار دیگر بابت جرائم دوستان نزدیکش حاج قاسم را متهم کند، رییس ستاد ارتش اسراییل تلاش می‌کند بگوید اجازه نداده سردار سلیمانی در سوریه یک لبنان دوم بسازد، نتانیاهو برای اولین بار موشک باران سوله‌های خالی در فرودگاه دمشق را علنی می‌کند و صفحات روزنامه‌ها و کانال‌های تلگرامی اصلاح طلب در ایران هم آرام آرام از ضرورت مذاکره با اسراییل حرف می‌زنند.

همه این‌ها در حالی است که امریکا اسراییل محاصره شده، سعودی در یمن و سوریه شکست فاجعه باری خورده، امریکا از سوریه خارج شده و اسراییل نمی‌تواند بیش از دو روز با حماس بجنگد. واقعا چه اتفاقی در حال رخ دادن است؟ اجازه بدهید بعدا درباره جزئیات حرف بزنیم، اما یک نکته کاملا روشن است: در این سطح، هیچ چیز تصادفی رخ نمی‌دهد!

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین