سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۱ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 22

شهید خادمی و عبوری داوطلبانه از میدان مین…

در سال ۱۳۴۵ به دنیا آمد و تحصیلات دوره ابتدایی را در دبستان حافظ گذراند. پس از ان وارد مدرسه راهنمایی فرصت شد. در همین زمانها و برای  مدتی در…

در سال ۱۳۴۵ به دنیا آمد و تحصیلات دوره ابتدایی را در دبستان حافظ گذراند. پس از ان وارد مدرسه راهنمایی فرصت شد. در همین زمانها و برای  مدتی در کوزه گری و آهنگری کار می کرد تا اینکه به عنوان جوشکار در جهاد سازندگی مشغول به کار شد .

غلامحسین ساده زیست بود و کفران نعمت نمی کرد. نمازش ترک نمی شد،شبها می رفت پشت بام و قرآن می خواند، آذر ماه ۶۳ برای گذراندن دوره آموزشی خدمت سربازی به جهرم اعزام شد و سه ماه بعد به نفت شهر رفت. چند ماهی را نیز در اسلام آباد غرب خدمت کرد و آذر ماه سال ۶۴ به جبهه سومار اعزام شد. مدتی بعد به جبهه سرپل ذهاب رفت.

«قرار بود به مرخصی بیاید. یکی از همسنگرانش که متأهل بود می خواست به مرخصی بیاید اما به او مرخصی نمی دادند،غلامحسین مرخصی اش را به او داد».

شهید خادمی مدت ۱۰ ماه سربازی را در جبهه های نفت شهر اسلام آباد و سر پل ذهاب سپری نمود. داوطلبانه به همراه گروه تخریب که عبور از محور میدان مین را به عهده داشتند عزیمت کرده و در نیمه شب ۶/۹/۶۴ پای یکی از همراهان به تله انفجار برخورد کرده و در همانجا به درجه شهادت نائل آمد.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۷:۰۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین