سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۳ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 29

هفته چهارم مهرماه 1390 – شماره 672 (به كجا مي‌رويم؟!)

چند صباحي بيشتر به اسفندماه و انتخابات مجلس شوراي اسلامي نمانده است. بعضي از شهرستان‌هاي همجوار كانديداي مورد نظر خود را گزينش كرده و به طور غير رسمي تبليغات انتخاباتي…

چند صباحي بيشتر به اسفندماه و انتخابات مجلس شوراي اسلامي نمانده است. بعضي از شهرستان‌هاي همجوار كانديداي مورد نظر خود را گزينش كرده و به طور غير رسمي تبليغات انتخاباتي را آغاز نموده‌اند و بعضي شهرستان‌ها بر ماندن نماينده كنوني‌شان توافق كرده‌اند كمتر شهرستاني وضعيت ما را دارد كه هنوز حتي براي خواص مشخص نيست كه مردم بايد به چه كسي رأي دهند و چه كاري انجام دهند و با چه برنامه‌اي از بن‌بست كنوني خود را رها سازند.
همه دست‌ به كلاه خود گرفته كه باد نبرد. حاضر نيستند جمعي آگاه،‌ با فراست، خداترس ، متدين و قوي را گزينش نمايند كه آنها فردي را معرفي و همه حول يك محور جمع شده و كار را يكسره نمايند.
از دست رفتن فرصت‌هاي بي‌بازگشت ندامت و پشيماني يك دوره چهار ساله بلكه دوره‌هاي چهار ساله ديگر نيز به دنبال دارد زيرا از نشانه‌ها چنين پيداست كه ديگران از بي‌توجهي و تفرقه انديشه‌ها در مركز شهرستان سودها برده و خواهند برد.
ديگر بس است جلو ضرر و زيان قطعي را بگيريم همه اعم از كاسب، بازاري، تحصيلكرده، انديشمند،‌ روحاني،‌ استاد دانشگاه،‌ طلبه، دانشجو، دانش آموز، معلم، كارگر، كارفرما و… دست به دست هم داده و با يكپارچگي، وحدت و انسجام و گزينش واحد و اميد و نشاط آينده پرباري براي خود مهيا نماييم و كانديداي مورد نظر خود را به مجلس شوراي اسلامي روانه سازيم و اين معضل را سامان دهيم.
اگر خوب نينديشيم و گام موثر برنداريم قطعاً با شكست مواجه خواهيم شد و در آن حالت بايد خود را سرزنش نماييم و بدانيم كه:
خدا آن ملتي را سروري دارد
 كه تقديرش به دست خويش بنوشت
به آن ملت سر و كاري ندارد
كه دهقانش براي ديگري كِشت
مدير مسئول

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۶:۳۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین