سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۷ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 12

میزان بارش رحمت الهی در شهرستان‌های فارس از سامانه اخیر

مدیرکل هواشناسی فارس میزان بارندگی در شهرستان‌های فارس از سامانه اخیر را اعلام کرد. به گزارش میلاد لارستان، دهملایی مدیرکل هواشناسی استان فارس در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان،…

مدیرکل هواشناسی فارس میزان بارندگی در شهرستان‌های فارس از سامانه اخیر را اعلام کرد.

به گزارش میلاد لارستان، دهملایی مدیرکل هواشناسی استان فارس در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به میزان بارش باران در استان، اظهار کرد: اردکان با ۴۲ و ۵ دهم، شهرک گلستان شیراز ۳۴ و کازرون با ۳۲ و یک دهم، میلی متر بیشترین میزان بارش باران را در سامانه اخیر داشته اند.

وی ادامه داد: در فیروزآباد با ۲۶ و ۴ دهم، درودزن ۲۵، فراشبند ۱۵ و ۲ دهم، نورآباد ممسنی ۲۲ و ۴ دهم، اقلید ۱۱ و ۴ دهم باران باریده است.

مدیرکل هواشناسی استان فارس تصریح کرد: ایزدخواست ۷ و ۸ دهم، زرقان ۶ و ۶ دهم، ارسنجان ۶ و یک دهم، تخت جمشید ۶، بوانات ۵ و ۴ دهم، شیراز ۵ و ۲ دهم، جهرم ۵ دهم، صفاشهر ۴ و ۸ دهم، در آباده ۴ و ۸ دهم، خنج ۴ و ۷ دهم، قیروکارزین ۳ و ۴ دهم، سروستان ۲ و ۸ دهم، استهبان ۲ و ۲ دهم، خفر ۲، فسا یک و ۹ دهم، فورگ داراب یک و ۵ دهم، داراب یک و ۲، زرین دشت یک، لار ۴ دهم و لامرد ۲ دهم میلی متر باران ثبت شده است.

دهملایی بیان کرد: اردکان با ۴۵۰ و ۶ دهم، نورآباد با ۳۴۷ و ۳ دهم و کازرون با ۲۷۶ میلی متر بیشترین میزان باران را در سال زراعی تاکنون داشته اند.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲:۲۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین