سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۹ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 16

برگزاری مراسم نمادین ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) در لارستان

با حضور مسئولان، نیروهای نظامی و انتظامی، ورزشکاران، روحانیون و اقشار مختلف مردم، مراسم نمادین ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی ایران در فرودگاه لارستان برگزارشد.  به گزارش…

با حضور مسئولان، نیروهای نظامی و انتظامی، ورزشکاران، روحانیون و اقشار مختلف مردم، مراسم نمادین ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی ایران در فرودگاه لارستان برگزارشد.

 به گزارش میلاد لارستان؛ به مناسبت یوم الله ۱۲ بهمن ماه مصادف با سالروز تاریخی و به یاد ماندنی حضرت امام خمینی(ره) به ایران اسلامی و همزمان با چهلمین سال پیروزی پر فروغ انقلاب اسلامی ویژه برنامه نمادین ورود آن بزرگوار به کشور در فرودگاه لارستان گرامی برگزار شد.

این مراسم در ساعت ۹:۳۳ دقیقه صبح امروز ۱۲ بهمن ماه تمثال مبارک حضرت امام خمینی(ره)، یادمان سالروز ورود تاریخی و سرنوشت سازحضرت امام خمینی (ره) به میهن عزیزمان ایران از پلکان هواپیما حمل شد و شرکت کنندگان و مردم تکبیر و صلوات فرستادند.

در ادامه این برنامه، حاضرین با مشایعت گروه موتورسواران و اتومبیل رانان ورزشکار و بسیجی از اداره ورزش و جوانان لارستان به سمت قبور مطهر حضرات آیات آیت اللهی(ره) و موسوی لاری(ره) رفتند و با نثار گل و قرائت فاتحه یاد و نام آن سفر کردگان را گرامی داشتند.

حضور در گلزار شهدا و گلباران قبور مطهر شهیدان دوران دفاع مقدس و همچنین شهدای انقلاب اسلامی لارستان، به آنان ادای احترام کردند.

در ادامه نیز به ایراد سخن پرداختند.

 قرائت مقاله ،پخش کلیپ و اجرای گروه سرود بچه های مسجد کاری از دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس با همکاری مدیریت آموزش و پرورش لارستان، سخنرانی امام جمعه لارستان و فرماندار ویژه لارستان از دیگر برنامه های این روز بود.

گفتنی است، مسئولین در ادامه قبور مطهر شهدا لر و نفر را هم در ورودی شهر خور لارستان گلباران کردند.

مراسم مشابهی نیز در بخشهای مرکزی،اوز، بیرم،جویم، بنارویه و صحرای باغ با شکوه هرچه تمامتر برگزار شد.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲:۱۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین