سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 21

هفته اول بهمن ماه 1390 شماره 684 (حفظ سرمايه‌ها از اوجب واجبات است)

خبر شهادت مهندس مصطفي احمدي دانشمند جواني كه ۳۲ بهار از عمر گرانمايه خود را سپري كرده و در بهترين مركز علمي كشور يعني دانشگاه صنعتي شريف به اخذ مدرك…

خبر شهادت مهندس مصطفي احمدي دانشمند جواني كه ۳۲ بهار از عمر گرانمايه خود را سپري كرده و در بهترين مركز علمي كشور يعني دانشگاه صنعتي شريف به اخذ مدرك مهندسي شيمي نائل گرديده بود همه هم‌وطنان و دوستداران تعالي كشور را ناراحت و متأثر ساخت.
تأثر بيشتر از اين ناحيه كه چرا ما بايد از يك سوراخ چند بار گزيده شويم روش كار دشمنان همان روش گذشته يعني چسباندن بمب به خودرو او بوده است اين سرمايه‌ها ساده به دست نمي‌آيند كه ما به سادگي داريم از دست مي‌دهيم.
دشمن مدتهاست اعلام مي‌كند كه ترور فيزيكي را انجام خواهيم داد آنها اسلحه را از رو بسته‌اند و بارها اعلام جنگ داده‌اند . ما بايد خيلي بيدارتر از اين باشيم.
طبعاً هر نوع جنگي اسلحه و مهمات مربوط به خودش مي‌طلبد گاهي جنگ با سخت‌افزار است آنجا به توپ و تانك و موشك و هواپيما و… نيازمنديم اما گاهي با نرم‌افزار گاهي در پي خلع سلاح كردن ما با خطرناك‌ترين حالاتند به هر ترتيب در هيچ جنگي آش تقسيم نمي‌كنند و پرتقال نمي‌بخشند.
نيروي نظامي نظام جمهوري اسلامي در جنگ سخت با تمام وجود از جزيره خارك شريان اقتصادي ايران اسلامي محافظت نمودند و اجازه ندادند دشمن اسكله‌هاي آن را نابود كند.
اگر آسيبي وارد مي‌شد به سرعت ترميم و به كار ادامه مي‌دادند اكنون نيز جز همين روش انتظاري نيست و اعلام دسته جمعي دانشجويان دانشگاهها در حمايت از جريان انرژي هسته‌اي و پذيرش فعاليتها در اجراي برنامه مسئولين هسته‌اي ريشه در همان جريان دارد اما از مسئولين انتظار مي‌رود چنان برنامه‌ريزي كنند كه نقشه دشمنان در انجام اين اعمال ددمنشانه عقيم بماند و از كردار خود براي هميشه پشيمان گردند.
تغيير وضعيت خودروها و تعويض سريع آنها نحوه حركت، تله‌گذاري، شناسايي مسير و هزاران راههاي ديگر وسيله‌اي براي رفع خطر از جان عزيزاني باشد كه سرمايه ملي كشور محسوب مي‌شوند.
مدير مسئول

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۶:۴۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین