سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 20

هفته سوم بهمن ماه 1390 -شماره 686 (بيداري و بصيرت ابزار موفقيت)

كمتر از يك ماه به انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي مانده است. در چند شماره قبل هفته‌نامه ميلاد لارستان از كانديدا شدن ۲۲ نفر خبر داده شد خبرها حاكي…

كمتر از يك ماه به انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي مانده است.
در چند شماره قبل هفته‌نامه ميلاد لارستان از كانديدا شدن ۲۲ نفر خبر داده شد خبرها حاكي از ردّ صلاحيت بيش از نيمي از آنهاست و شايعات استعفاي بعضي ديگر را بيان مي‌كند.
انچه كه همه اعم از كانديداها، همشهريان عزيز مراكز شهرستان‌ها، شهرها، بخش‌ها  و روستاها، هواداران كانديداها و… بايد واقف باشند اين است كه به هيچ عنوان اجازه تفرقه و تشتت به هيچ كس ندهند يكپارچه همه و همه به حول و قوه الهي به پاي صندوق‌هاي رأي حاضر شوند و به كانديداي صالح، سالم، فعال، مدير و آگاه كه براي لارستان كهن يكپارچه اعم از لار، خنج، گراش دلسوزي نمايد رأي دهند.
سزاوار است عقلاي قوم براي انسجام بيشتر و تشكل گسترده‌تر و قوي‌تر با رأي‌زني و گفتمان با برخي از كانديداها كه رأي كمتر دارند آنان را به انصراف ترغيب نمايند تا گرفتاري‌هاي گذشته تكرار نشود.
كانديداهاي محترم بايد به اين نكته خوب دقت كنند هنر اين است كه خير عموم مردم لارستان در اين انتخابات رقم بخورد و براي اين منظور هر يك ازعزيزان براي چند دقيقه با خداي خويش خلوت كنند  و بين خويش و خداي خود هدف از كانديدا شدنشان را ترسيم نمايند و همه اين را به خاطر داشته باشند كه اگر كانديدا شدن عامل تفرقه يا اختلاف يا كم‌رأي شدن كانديداي اصلح شود به خود، جامعه خويش، مردم و نظام اسلامي خيانت كرده‌اند.
همه كانديداهاي محترم بدانند مردم در اين دوره بيدارتر از دوره‌هاي گذشته هستند و اين بيداري در عملكرد هر يك از كانديداها و قضاوت روي آنها موثر خواهد بود.
نكته ديگر اين كه اقامت غالب كانديداها يا تهران است يا مراكز استان‌ها به همين خاطر كمتر در مركز شهرستان‌ها حضور دارند و كاري به مشكلات و گرفتاري‌هاي مردم پس از انتخابات ندارند اما اين نكته از ياد نبرند كه عملكرد آنها در كانديدا ماندن يا انصراف دادن به خاطر عموم مردم منطقه اعم از پير و جوان خواهد ماند و از آنان به نيكي يا بدي ياد خواهند كرد.
آيا حيف نيست كاري كنيم كه نام نيكي از خويشتن به يادگار نگذاريم؟ بياييد عملي انجام دهيم كه بزرگي و وقار خويش را در انديشه‌ها تثبيت نماييم!؟
تذكري به هواداران كانديداها داده شود عزيزاني كه تصميم داشته‌اند از يك كانديداي معين حمايت نمايند اينك به هر دليل آن كانديدا در صحنه نيست از بهترين كانديداهاي باقيمانده حمايت نمايند و از رأي دادن منصرف نشوند و بدانند كه نيامدن هر يك از عزيزان پاي صندوق رأي، آب به آسياب دشمن ريختن است كه اجتناب از آن ضروري است.
مدير مسئول

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۶:۵۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین