سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۴ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 20

هفته دوم اسفند ماه 1390- شماره 689 (تعيين چهار سال سرنوشت لارستان در 12 اسفند ماه)

با فرا رسيدن ۱۲ اسفندماه ۹۰ روز آزمون بزرگ و لحظه‌ي انتخاب نمايندگان مجلس شوراي اسلامي، سرنوشت چهار سال آينده اين مرز و بوم رقم مي‌خورد و وظيفه فرد فرد…

با فرا رسيدن ۱۲ اسفندماه ۹۰ روز آزمون بزرگ و لحظه‌ي انتخاب نمايندگان مجلس شوراي اسلامي، سرنوشت چهار سال آينده اين مرز و بوم رقم مي‌خورد و وظيفه فرد فرد مردم لارستان كهن اعم از شهرستان‌ها، بخش‌ها، شهرها، روستاها، عشاير غيور و سلحشور، دانشگاهيان، طلاب علوم دينيه، كشاورزان، بازاريان، اصناف، كارگران، كارمندان و همه اقشار اين است كه به تأسي از رهبر معظم انقلاب، علما و آگاهان منطقه با عزمي جزم به پاي صندوق‌هاي رأي حاضر شوند و به كانديداي اصلح رأي دهند و با رأي خود دَيْن خويش را به امام، شهدا، مكتب و انقلاب اسلامي ادا نمايند.
فراموش نكنيم دوره گذشته به خاطر بي‌توجهي، غفلت يا هر علت ديگري بيش از ۱۲۵۰۰ نفر از واجدين شرايط رأي دهندگي در مركز شهرستان در رأي دادن شركت نكردند و شد آنچه نبايد مي‌شد.
اكنون كه عزيزان كانديداهاي مركز شهرستان با توجه به خطرات ناشي از تكثر،  و با ايثار و احساس مسئوليت، انصراف داده‌ و راه را براي پيشروي كانديداي واحد باز گذاشته‌اند ضرورت دارد مردم سلحشور لارستان كهن اعم از مركز شهرستان‌هاي لار، خنج و گراش، شهرها و روستاها و توابع با موقعيت شناسي، بيداري و بصيرت كافي و بدون هيچ گونه سستي، غفلت و بي توجهي به پاي صندوق‌هاي رأي حاضر و به كانديداي اصلح رأي دهند وسرنوشت چهار سال آينده خود را با انديشه و انگشتان خويش تعيين نمايند و بدانند كوچكترين غفلت و رخوت ممكن است خطري جبران‌ناپذير به دنبال داشته باشد.
در اينجا جا دارد از آقايان محبي و برقي نيز كه با انصراف خويش در وحدت كانديداها گام موثر برداشتند، تشكر نماييم.
همه مي‌دانيم در اين مدت چه ضرباتي بر ما وارد آمد چه تهمت‌هايي كه زدند، چه توهين‌هايي كه روا داشتند، چه مشكلاتي كه ايجاد نمودند!
متأسفانه هنوز نيز برخي با اين تهمت كه لار حق روستاها را خورده است، در پي تخريب مركز شهرستان و به مقصود رسيدن خويش و تداوم انديشه چهار سال گذشته هستند كه بايد مسائل را دقيق‌ ديد و بدون حبّ و بغض قضايا را نگريست.
جا دارد از همه كانديداهايي كه براي به وحدت رسيدن، ايثار و فداكاري كردند و همه كساني كه در اين راه گام برداشتند تقدير  و تشكر نماييم و از همة لاري‌ها و لارستاني‌ها درخواست كنيم با كمال صميميت در ۱۲ اسفندماه همه و همه به پاي صندوق‌هاي رأي برويم و به كانديداي مورد نظر رأي دهيم .
از هواداران كليه كانديداهايي كه انصراف داده‌اند تقاضا مي‌كنيم با رأي خويش سرنوشت چهار ساله لارستان را رقم بزنيد و كاري كنيد كه لارستان براي هميشه سرافراز و استوار بماند و بدانيد كه هدف جز سرفرازي لارستان كهن اعم از لارستان، خنج، گراش و… چيزي نيست.
نكته ديگري كه ضرورت دارد همه عزيزان توجه كامل داشته باشند اين است كه با انصراف كانديداها و به وحدت رسيدن آنها اكنون توپ در زمين مردم است، اگر عموم مردم با هجوم به پاي صندوق‌هاي رأي دَين خود را ادا ننمايند و خداي نكرده بازنده ميدان شوند، خويش را سزاوار سرزنش بدانند و از سرزنش ديگران دست بردارند.
به همين خاطر ضرورت دارد  با حضور بي‌نظير و قدرتمندانه خود سرنوشت خويش را به دست گيريد و دشمنان خارجي و داخلي را به شگفتي واداريد و بدانيد كه:
خدا آن ملتي را سروري داد
كه تقديرش به دست خويش بنوشت
به آن ملت سر و كاري ندارد
كه دهقانش براي ديگري كشت
مدير مسئول

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۷:۰۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین