سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۲ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 23

هفته سوم اسفند ماه 1390 -شماره 690 (بر بيداري و بصيرتتان درود)

 همه اسباب مهيا شد. الطاف الهي را از كران تا كران به نظاره نشستيم عموم مردم منتظر يك كاسه كردن انتخابات و يك پارچگي آراء بودند.از تكثر كانديداها و تشتت…

 همه اسباب مهيا شد. الطاف الهي را از كران تا كران به نظاره نشستيم عموم مردم منتظر يك كاسه كردن انتخابات و يك پارچگي آراء بودند.
از تكثر كانديداها و تشتت آراء رنج مي‌بردند راستي چه مي‌توان كرد؟ چه چاره‌اي بايد انديشيد؟ لحظات چون گذر ابر سپري مي‌شد هر كس هرچه در توان داشت ارائه مي‌نمود. شايد چاره‌ساز گردد. به قول شيخ شيراز:
از هر كرانه تير دعا كرده‌ام رها
شايد از آن ميانه يكي كارگر شود
برخي كه نمي‌خواهم از آنها در اين زمان و اين مقال صحبت كنم با برنامه‌هاي آنچناني براي محو لارستان قد برافراشته بودند. جمعي هم از روي دلسوزي و براي اعتلاي لارستان و رساندن آن به جايگاه اصلي خويش قدم در راه نهاده بودند اگر لطف الهي و همت و بيداري عمومي و بيدارگري جمعي نبود، خدا مي‌داند چه عواقب سويي همه را تهديد مي‌كرد، از خودگذشتگي جمعي از كانديداها كه وحدت و يكپارچگي را به مركز شهرستان لارستان آورد، بيداري و اطلاع‌رساني عامه مردم، فعاليت روحانيت معزز و حوزه‌هاي علميه و برخي دانشگاهيان همه  وهمه، رويش بهاري مجدد در آخرين فصل زمستان نويد داد و مردم با رأي يكپارچه خود جناب آقاي دكتر جمشيد جعفرپور را به عنوان نماينده لارستان و خنج و گراش به مجلس فرستادند.
در اينجا لازم مي‌دانم به عنوان پيشكسوت مطبوعات از طرف كليه قلم به دستان منطقه عرض كنم اگر در اين مدت با نگارش مقالات، يادداشت‌ها، گزارش‌ها و… در تمام مطبوعات منطقه در تنوير افكار عمومي گامي برداشته شده وظيفه خود دانسته و خداي خويش را شكرگزاريم كه تاكنون راه را درست پيموده‌ايم.
ضمن تشكر مجدد و سپاس دوباره از همه همشهريان اعم از لارستاني ها، خنجي‌ها و گراشي‌ها كه با هجوم ۷۰ درصدي به پاي صندوق‌هاي رأي حماسه آفريدند، تبريكات صميمانه خويش را به جناب آقاي دكتر جعفرپور نثار نموده، از خداوند منان عاجزانه براي موفقيت‌ ايشان در ايجاد يكپارچگي و وحدت و صميميت در منطقه لارستان بزرگ، توسعه و تعالي گسترده و ارتقاي همه جانبه دست به دعا برمي‌داريم.
ضمن آمادگي براي بررسي نيازها و مشكلات منطقه، موقتاً قلم را از نوشتن باز مي‌ستانيم و از عموم صاحب نظران،‌ دانشگاهيان، حوزويها و همه كساني كه احساس مي‌كنند مي‌توانند راهگشا باشند، تقاضا مي‌كنيم راهكارها را براي وحدت،‌ انسجام، تعالي و توسعه همه جانبه ارائه نمايند تا پس از جمع‌بندي و تنظيم كامل مورد بهره‌برداري قرار گيرد.
مدير مسئول

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۷:۰۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین