سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۹ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 23

هفته چهارم اسفند ماه 1390 -شماره 691 (پايان انتخابات، آغاز مسئوليت‌ها)

 با پايان يافتن جريان انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و انتخاب نماينده از سوي قاطبه لارستان و خنج و گراش، مسئوليت جديد آغاز شده است.مسئوليت حمايت همه جانبه جهت…

 با پايان يافتن جريان انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و انتخاب نماينده از سوي قاطبه لارستان و خنج و گراش، مسئوليت جديد آغاز شده است.
مسئوليت حمايت همه جانبه جهت رفع نيازهاي مردم مناطق مختلف اعم از نيازهاي برنامه‌ريزي شده يا غير منتظره و در نهايت موفقيت نماينده در جهت تحقق خواسته‌هاي خُرد و كلان جامعه.
بديهي است براي انجام اين مهم همه اقشار براساس مسئوليت‌ها و سرمايه‌ها بايد دامن همت به كمر بزنند و در مسير رساندن جامعه به نقطه مورد نظر بكوشند.
گفتيم براساس مسئوليت‌ها و سرمايه‌ها زيرا سرمايه اشخاص يكسان نيست به همين خاطر مسئوليت آنها هم همانند نخواهد بود .
سرمايه شخصي توجه دادن و روشنگري است سرمايه‌ ديگري برنامه‌ريزي و مديريت و سرمايه سومي فرهنگ پروري و بسترسازي و سرمايه بعد اقتصاد و صنعت و تعاون مالي و اقتصادي و سرمايه ديگري سياست و جامعه‌شناسي و سرمايه پاره‌اي، نفوذ معنوي و قلم و بيان است.
پس هر كس براساس سرمايه‌اي كه دارد، مسئوليت دارد. هرچه سرمايه بيشتر، مسئوليت هم به همين نسبت زيادتر خواهد بود.
اگر همه سرمايه‌ها با مسئوليت‌پذيري به كار افتد و نماينده بتواند با جهت‌دهي و برنامه‌ريزي از اين سرمايه‌هاي خدادادي موجود در منطقه بهره‌برداري نمايد، رونق همه جانبه در مناطق مختلف پديدار خواهد شد و آسايش و آرامش ايجاد خواهد گرديد.
پس به هوش باشيم با مسئوليت‌پذيري مضاعف از سرمايه‌هاي مادي و معنوي در جهت رشد و ارتقا بهره بريم و نماينده منتخب خويش را ياري نماييم و با وحدت عمل و همدلي و تعالي و شادابي همه جانبه را به منطقه باز گردانيم و با تلاش گسترده، بهار طبيعت را با بهار فعاليت و شادابي گره بزنيم و خرسندي و رضايت و صميميت فرد فرد مناطق مختلف لارستان و خنج و گراش را جلب نماييم.
به اميد آن روز
مدير مسئول

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۷:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین