جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۲ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

پیام تشکر فرماندار ویژه لارستان از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در پیامی از حضور پرشور مردم شریف و قدرشناس منطقه لارستان بزرگ در راهپیمایی با شکوه یوم الله  ۲۲ بهمن  تقدیر و تشکرکرد. به…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در پیامی از حضور پرشور مردم شریف و قدرشناس منطقه لارستان بزرگ در راهپیمایی با شکوه یوم الله  ۲۲ بهمن  تقدیر و تشکرکرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ متن پیام جلیل حسنی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حماسه با شکوه حضور مردان و زنان این دیار در راهپیمایی عظیم یوم الله ۲۲ بهمن، توجه جهانیان را به این نکته جلب نمود که ایرانی هر جا که لازم باشد با اشاره ی مقام معظم رهبری که پرچمدار وحدت و یکرنگی این امت است، به میدان می آید و به فضل پرودگار راه خویش را با اقتدار طی می نماید.

 سلام خداوند بر شما مردم ولایی و همیشه در صحنه لارستان بزرگ، الله اکبر از این استواری و ایستادگی ، الله اکبر از این همه شکوه و عظمت، الله اکبر از این ایمان الهی و اراده مستحکم.

 ملت بزرگ لارستان؛ استواریتان در صراط نورانی اسلام و انقلاب در چهلمین بهار انقلاب، دنیا را شگفت زده کرد، شما نشان دادید که تحریم و تهدید ، ذره ای در سترگی گامهایتان خللی ایجاد نمی کند. آفرین بر شما مردم غیور سرزمین لارستان بزرگ، خسته مباد گام های استوارتان، سربلند باد پرچم همت و آزادگی تان ، درود خدا بر عزم راسخ و بصیرت بی همتایتان که همیشه صحنه رویارویی با بد دلان و بدخواهان را به عرصه پیروزی حق می رسانید و نمایشگاهی از عزت و عظمت می آرایید.

اینجانب به عنوان برادری کوچک، خاضعانه از شما امت قهرمان و پایدار لارستان بزرگ که دوشادوش هم و در زیر بارش رحمت الهی، بیداری و عشق و شور خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ابراز داشتید و به استکبار جهانی پاسخ محکم و کوبنده دادید، تشکر و قدردانی نموده و صمیمانه درود و سپاس خویش را تقدیم می دارم.

 از خداوند منان آرزومندم کشور عزیزمان ایران را در ظل عنایات خاصه امام زمان (عج) و با رهبری با کفایت مقام عظمای ولایت، تلاش و همت مسئولین و وحدت و همدلی مردم، راه پیشرفت و تعالی را بپیماید. انشاءا…

والسلام علیکم و رحمه ا…

                                                                                    جلیل حسنی

معاون استاندارو فرماندار ویژه لارستان

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۳:۵۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین