شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۲ق.ظ
::آخرین مطلب 11 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

رحلت حضرت ام البنین(ع) و روایتی از شهادت حضرت ارباب+نوای حاج میثم مطیعی

در تاریخ و روایات نوشته اند حضرت ام البنین س از شنیدن خبر شهادت امام حسین ع بسیار شگفت زده شده اند و اما دلیل تعجب ایشان چه بود؟ زمانی…

در تاریخ و روایات نوشته اند حضرت ام البنین س از شنیدن خبر شهادت امام حسین ع بسیار شگفت زده شده اند و اما دلیل تعجب ایشان چه بود؟ زمانی که بشیر خبر شهدای کربلا را به مدینه آورد حضرت ام‌البنین (س) کنار بشیر آمد و ایشان خبر شهادت فرزندانش را دادند ،اما ایشان از بشیر خواست از حال امام حسین (ع) برایش بگوید و اعتنایی به خبر شهادت فرزندان خود نکردند مدام میپرسیدند که حسین ع کجاست؟ حسین ع چه شد؟ از حسین ع بگو…

لا تدعونی ویک ام البنین (مداحی عربی)

✍ زمانی که بشیر واقعه را شرح داد و خبر شهادت امام حسین (ع) را ذکر کرد حضرت ام‌البنین (س) خیلی با تعجب نگاه می‌کردند. بشیر میگوید سوال کردم چرا شما باور نمی‌کنید امام حسین‌ (ع) به شهادت رسیده اند؟

✍ بی بی ام‌البنین (س) فرمودند: چون من کسی را همراه او فرستادم که کسی جرات نکند به حسین ع حتی نزدیک بشود چه برسد به اینکه عزیز زهرا س را با لب عطشان به شهادت برسانند.

پسرام به فدای حسین (زمینه)

و بشیر داستان شهادت فرستاده ی بی بی ام البنین را برایش شرح داد که چگونه فدای اربابش شد و از لالایی های هر روز مادرش چنان افسانه ای ساخت که آسمان و زمین را به خروش درآورد. بشیر میگوید هر چه از رشادتش گفتم او فقط میگفت: فرزندان من و هر کسی که در این فلک روزگار زندگی می‌کنند به فدای امام حسین (ع).

وفات مادر شهیدان ، ملیکه ی ارض و سما ، نماد وفاداری عالم ، خانم حضرت بی بی جان ام البنین سلام الله علیها بر قمر بنی هاشم ع ، بر امام زمان ارواحنا فداه و بر ارادتمندانش تسلیت باد.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین