یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۴ب.ظ
::آخرین مطلب 41 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

نخستین جشنواره بازی های رایانه ای گراش، قهرمان خود را شناخت

نخستین جشنواره بازی های رایانه ای گراش روزهای ٢٥ و ٢٦ بهمن ماه ٩٧ با حضور شرکت کنندگانی از شهرستان های گراش، لار و اوز با همکاری اداره فرهنگ و…

نخستین جشنواره بازی های رایانه ای گراش روزهای ٢٥ و ٢٦ بهمن ماه ٩٧ با حضور شرکت کنندگانی از شهرستان های گراش، لار و اوز با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن بازی های فکری رایانه ای و اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش برگزار شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس این بازی ها در پنج گروه چهار تیمی به صورت رفت و برگشت و در مجموع، ٨٠ بازی در مرحله ی گروهی در نگارخانه آبشار اندیشه گراش انجام شد.

در آیین اختتامیه ی این جشنواره که با حضور علاقمندان و شرکت کنندگان، هیات داوران و مسولین برگزار گردید، قهرمانان، جایزه ی نقدی و لوح سپاس خود را دریافت نمودند.

عبدالمهدی آیینه افروز، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش، ضمن آرزوی موفقیت برای دست اندرکاران به ویژه افسانه نادرپور، اظهار داشت: امیدواریم این جشنواره، هرساله ادامه داشته باشد و در آینده بتوانیم علاوه بر بازی فیفا، بازی های دیگری را هم در جشنواره داشته باشیم. افسانه نادرپور، دبیر برگزاری نخستین جشنواره بازی های رایانه ای گراش گفت: زمان این بازی ها ١٢ دقیقه بود و بازی فینال به صورت تک حذفی و در زمان ١٤ دقیقه برگزار شد. جدول امتیازها و مشخصات بازیکنان همزمان به صورت آنلاین در معرض دید عموم قرار گرفت که در آخر نیز مرحله ی حذفی یک چهارم نهایی بازی ها به صورت رفت و برگشت برگزار شد.

لازم به یادآوری است بازی های نیمه نهایی با برتری امیر اغواری و فرزاد خوش سیما به پایان رسید و این دو نفر به فینال راه پیدا کردند. در پایان در یک بازی ١٤ دقیقه ای، اغواری توانست با نتیجه ٤-٠ بر حریف خود غلبه کند و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد. انصاری و مالدار نیز به ترتیب، مقام سومی و چهارمی این رقابت ها را کسب کردند.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۷:۵۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین