سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۲ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 16

هفته چهارم بهمن ماه 1390 – شماره 687(خطر در كمين است، انتحار نكنيم!)

 با اعلام آخرين اطلاعات شوراي نگهبان از ۲۲ كانديداي مجلس شوراي اسلامي در لارستان بالاخره ۱۰ نفر به ترتيب زير براساس حروف الفبا مانده‌اند. آقايان برقي، جعفرپور، عليشيري، فرج‌پور، محبي…

 با اعلام آخرين اطلاعات شوراي نگهبان از ۲۲ كانديداي مجلس شوراي اسلامي در لارستان بالاخره ۱۰ نفر به ترتيب زير براساس حروف الفبا مانده‌اند. آقايان برقي، جعفرپور، عليشيري، فرج‌پور، محبي و نخبه از لار، باقدم از صحراي باغ، زارعي از خنج، زندوي از بيرم و فردوسي از گراش.

اكنون تاريخ امتحان بزرگ، لحظه وحدت و ايثار، هنگام بيداري و فداكاري،  زمان از خودگذشتگي و روشنگري و هنگامه يكي شدن و از خود بريدن فرا رسيده است. اسامي پيش رو خبر از اين مي‌دهد كه ۶ نفر از كانديداها از لار و ۴ نفر از شهرستان‌ها و بخش‌ها هستند. طبعاً اگر ۶ نفر (از لار) با ائتلاف سرنوشت‌ساز خطر را دفع نكنند و با خيالات واهي، خود را مشغول سازند، جز نابودي براي منطقه و رنج و ننگ، چيزي به ارمغان نخواهند آورد و عملاً به انتحار مهيب دامن زده‌اند، كه ثمرة آن  ندامت و پشيماني است!
بياييم با يك فرصت كوتاه ۴ سال گذشته را مرور كنيم. سختي‌ها، فشارها، رنج‌ها، اتهام‌ها، تأخير در كارها، بي‌مبالاتي‌ها و… به ياد خود بياوريم و عبرت بگيريم. آگاه باشيم اگر با ائتلاف مثال زدني به وحدت نرسيم، سرنوشتي بدتر از گذشته در انتظار خواهيم داشت. بياييد براي خدا از خود بگذريم و اجازه تفرقه‌ و تشتت و گيج‌بازي به هيچ احدي ندهيم و با تبديل شدن به يك كانديداي متدين، متعهد، شايسته و فعال در لارستان، عزت و بزرگي و تعالي را به منطقه باز گردانيم.

نكته ديگر كه در يادداشت هفته گذشته هم نوشته شده بود، از هواداران تمام كانديداها درخواست مي‌شود، اگر كانديداهاي مورد نظر شما حذف شده با جايگزيني بهترين در پاي صندوق‌هاي رأي حاضر شويد و سرنوشت خويش را با دست‌هاي توانمند خود رقم بزنيد.

مدير مسئول

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۳:۰۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین