جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۱ق.ظ
::آخرین مطلب 11 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

هفته اول مهرماه 1390 شماره 669 (سال تحصيلي جديد)

همه ساله مهرماه سال تحصيلي جديد شروع مي‌شود و همزمان با پاييز طبيعت بهار علم و معرفت آغاز مي‌گردد. امروز جامعه پيشرو و مترقي جامعه متمول و ثروتمند هرچند ثروت…

همه ساله مهرماه سال تحصيلي جديد شروع مي‌شود و همزمان با پاييز طبيعت بهار علم و معرفت آغاز مي‌گردد. امروز جامعه پيشرو و مترقي جامعه متمول و ثروتمند هرچند ثروت و تمول در جاي خود ضروري است، جامعه مترقي جامعه‌اي نيست كه مردم آن از جهت تسليحات حرف اول را مي‌زنند هرچند تسليحات براي دفاع از جامعه ضروري است. امروز جامعه مترقي جامعه‌اي نيست كه از نظر اقسام بازي‌هاي ورزشي پيشرو است هرچند تعالي ورزش نيز ضرورت دارد بلكه امروز جامعه مترقي و پيشرو جامعه‌اي است كه از نظر علوم و فنون و علوم انساني از ديگران بي‌نياز است و در جهان علم مي‌تواند الگوي جوامع بشري باشد معلمين و مربيان آموزش و پرورش و دانشگاهيان و حوزه‌هاي علميه، دانش آموزان عزيز و فرزندان برومند اين مرز و بوم و دانشجويان و طلاب بيدرا باشند و بدانند كه راه تعالي و ترقي در پيمودن نردبان علم و آگاهي و مديريت و تدبير است قهرمانان علم و آگاهي هر كجا باشند ذاتاً ثروتمند و بي‌نياز‌اند زيرا آنان با بار علمي خويش مي‌توانند رفع نياز جامعه نمايند و جامعه به علم و فهم و درايت آنان محتاج است. به عبارت ديگر آنان ثروتمند و ديگران نيازمندند .

پس به خود آييم و با آغاز سال  جديد در راه تعالي و ترقي علمي خود و جامعه بكوشيم و بدانيم كه دشمن از آنچه مي‌ترسد و حساب مي‌برد، علم و آگاهي و مديريت و تدبير و فهم و درايت است.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۳:۰۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین