شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۰ق.ظ
::آخرین مطلب 7 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

تجلیل از ۸۵ دبیر و هنرآموز برگزیده آموزشی در لارستان

از ۸۵ دبیر و هنرآموز برگزیده آموزشی مقطع متوسطه دوم تجلیل شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان…

از ۸۵ دبیر و هنرآموز برگزیده آموزشی مقطع متوسطه دوم تجلیل شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان در مراسمی با حضور دکتر بختیاری مشاور رییس دانشگاه فرهنگیان کشور،معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش لارستان و معاونین و کارشناسان،معاون سیاسی فرمانداری ویژه لارستان،رییس شورای اسلامی و شهردار لار و مدیران دبیرستان های شهر و روستا، از ۸۵ دبیر و هنرآموز که در زمینه آموزشی بر اساس معیارهایی مشخص،برگزیده شده اند با اجرای چند برنامه تجلیل به عمل آمد.

در آغاز این مراسم مدیر آموزش و پرورش لارستان در سخنانی با تقدیر از همکاران حوزه آموزش متوسطه دوم که این برنامه زیبا را تدارک دیده‌اند تجلیل از همکاران را تجلیل از انسان های موفق و شریفی دانست که تمام تلاششان را در راه تعلیم و تربیت بهترین و حساس ترین اقشار جامعه صرف می‌کنند.

مهدی اسماعیلی داشتن ارتباط عاطفی با دانش آموزان،نگاه انسان دوستانه به آنها،پذیرفتن نقد منصفانه،فراهم نمودن روحیه شادابی و نشاط در کلاس را از نشانه های دبیر موفق عنوان کرد و از آن ها خواست در بحث آسیبهای اجتماعی و مقابله با آن که یک ابر بحران است و گریبان جوانان و نوجوانان را گرفته پیشرو بوده و با تلاششان در کاهش این معضل سهیم باشند.

وی با تقدیر از اقدام زیبای مدیر دبیرستان پسرانه صدرا مبنی بر تشکیل تیمی از دبیران داوطلب جهت تدریس در مناطق محروم با عنوان نذر علمی،از سایر دبیران نیز خواست تا جهت این کار خداپسندانه در صورت تمایل اعلام آمادگی کنند.

ارایه گزارشی کوتاه از ایده اجرای این همایش توسط معاون آموزش متوسطه،اجرای کنسرت زیبا توسط دانش آموزان دبیرستان شهید فراست،اجرای گروه سرود کشوری طاها، تجلیل از چند زوج فرهنگی موفق، اعطای تندیس به همکاران برگزیده و در پایان ضیافت شام  از دیگر برنامه های اجرایی این همایش به یاد ماندنی بود.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۵:۲۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین