یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۰ب.ظ
::آخرین مطلب 30 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

سفر نمایندگان کنسرسیوم کشور پرتغال به فارس+ چند درخواست از فرماندار لارستان

مشاور استاندار فارس در امور سرمایه‌گذاری و صنعت گفت: به‌زودی فارس پذیرای هیئتی از نمایندگان کنسرسیوم‌های سرمایه‌گذاری و مهندسی کشور پرتغال می‌شود. به گزارش میلادلارستان و به نقل از فارس…


مشاور استاندار فارس در امور سرمایه‌گذاری و صنعت گفت: به‌زودی فارس پذیرای هیئتی از نمایندگان کنسرسیوم‌های سرمایه‌گذاری و مهندسی کشور پرتغال می‌شود. به گزارش میلادلارستان و به نقل از

فارس و به گفته روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، عبدالحسین شعرا با اشاره به سفر استاندار فارس به کشور پرتغال و رایزنی‌های مختلف اقتصادی و فنی وی با شرکت‌های پرتغالی و کنسرسیوم‌های معتبر در این زمینه اظهار داشت: به دنبال پیگیری‌های مستمر شرکت‌های علاقمند برای حضور در فارس، به‌زودی هیئتی متشکل از نمایندگان کنسرسیوم‌های سرمایه‌گذاری و مهندسی پرتغال برای ارزیابی و مذاکرات بیشتر در فرصت‌های اقتصادی و اجرایی این استان، به فارس سفر می‌کنند. مشاور استاندار فارس در امور سرمایه‌گذاری و صنعت افزود: این هیئت پنج نفره در سفری چهار روزه از ۱۵ اردیبهشت ماه امسال وارد شیراز می‌شود و نشست‌های مختلفی با مدیران اجرایی و برنامه‌ریزی این استان دارد.

شعرا انعقاد تفاهمنامه مبادله گردشگر را از جمله اهداف کاری در این سفر دانست و خاطرنشان کرد: انتقال آب خلیج فارس به منطقه جنوب فارس، اجرای طرح‌های سدسازی و راه‌اندازی نیروگاه‌های انرژی‌های نو از جمله مباحثی است که مورد رایزنی قرار می‌گیرد و ما امیدواریم تا در این سفر شاهد موفقیت‌های قابل توجهی در جذب و حضور شرکت‌های بزرگ سرمایه‌گذاری و فنی در فارس باشیم.

این مسئول اذعان داشت: به دنبال سفر صنعتی فرهنگی استاندار فارس در سال گذشته و علاقمندی صنعت‌گران پرتغالی برای بازدید از ظرفیت‌های بالقوه فارس، طرح‌های سدسازی و انتقال آب خلیج فارس مورد بررسی قرار می‌گیرد.

میلادلارستان>> از معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به عنوان تنها فرمانداری ویژه در استان فارس تقاضا می شود تا با رایزنی لازم تلاش در جهت بازدید گروه پرتغالی از منطقه لارستان و توانمندی های آن لااقل در حوزه استفاده از انرژی خورشیدی به عنوان انرژی نو فراهم آورند. همچنین لارستان شاهرگ طرح انتقال آب خلیج فارس به جنوب فارس می باشد و باید از این جهت نیز مورد توجه گروه بازدید کننده قرار گیرد.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲:۴۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین