سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۶ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 17

آمادگی کامل ناحیه لارستان برای سوخت رسانی ایام نوروز

 رئیس ناحیه لارستان از آمادگی کامل ناحیه لارستان برای سوخت رسانی ایام نوروز خبر داد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس…

 رئیس ناحیه لارستان از آمادگی کامل ناحیه لارستان برای سوخت رسانی ایام نوروز خبر داد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس ,مسعود حسنیان رئیس ناحیه لارستان از حضور و بازدید امام جمعه , مسئولین شهرستان لار از ناحیه خبر داد و هدف از این بازدید را آشنایی بیشتر با فرایند سوخت رسانی در سطح شهرستان بیان کرد.

 رئیس ناحیه لارستان ضمن ارائه گزارشی از روند سوخت رسانی در سال ۹۷ گفت : این شهرستان بعداز شیراز و مرودشت سومین مصرف کننده سوخت در استان فارس است و با همکاری و هماهنگی مالکین مجاری عرضه و شرکت های حمل و نقل این مهم بخوبی تحقق یافته است. وی همچنین گفت: با توجه به موقعیت ارتباطی شهرستان لارستان و آغاز سفرهای نوروزی تمهیدات لازم برای ارائه خدمات و سوخت رسانی مطلوب اتخاذ شده و در خصوص تامین و توزیع فرآورده در سطح ناحیه ذخیره سازی مناسب فرآورده ها صورت گرفته است .

 

حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان لارستان نیز در این دیدار ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و میلاد امام علی (ع) به نقش موثر مردم و روحانیت در ملی شدن صنعت نفت و استقلال آن اشاره کرد و از عملکرد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه لارستان ابراز رضایتمندی کرد و با حضور در انبار نفت لارستان از تلاش همکاران ناحیه قدردانی کرد.

 

وی خدمت به مردم را افتخاری بزرگ دانست و بر استفاده از تمام ظرفیتها و امکانات شهرستان در ارائه خدمات مطلوبتر به مسافرین تاکید کرد

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین