جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۸ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 8

بازدید فرماندار ویژه از کمپ های نوروزی لارستان

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از کمپ های نوروزی شهرستان بازدید کرد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی معاون…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از کمپ های نوروزی شهرستان بازدید کرد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به همراه احسان طاهری معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری، نوازاله شریفی معاون شهرداری لار، سعید منشی رییس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی لار و جمعی از کارشناسان ستاد مدیریت بحران فرمانداری، از محل استقـرار کمپ های اسکان مسافـران بازدید و از نحوه خدمات رسانی به مهمـانان نوروزی اطلاع یافت.

فرماندار ویژه لارستان در این بازدید ها ضمن تبریک سال نو و  تشکر از کلیه عوامل اجرایی بر ضرورت خدمات رسانی مناسب و مطلوب به مسافرین نوروزی تاکید نمود.

حسنی با حضور در کمپ فرماندهی انتظامی لارستان در سخنانی از تمامی پرسنل خدوم و زحمتکش فرماندهی انتظامی، پلیس راهور و پلیس راه که به صورت شبانه‌روزی در این ایام در راستای برقراری نظم و امنیت مردم و به خصوص مسافران عزیز نوروزی در تلاش هستند، تقدیر و تشکر کرد.

 وی در کمپ سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری لارهم تأکید کرد: امداد و نجات از جمله فعالیت‌های خداپسندانه ای است که در مواقع حساس و اضطراری می‌تواند کمک قابل توجهی به همنوعان و انسان های نیازمند نماید.

معاون استاندار فارس از زحمات و خدمات پرسنل ایثارگر آتش نشانی که در همه حوادث و سوانح حضور جدی و تاثیرگذاری دارند، تقدیر و تشکر کرد.

حسنی در کمپ نیروهای امدادگر جمعیت هلال احمر نیز خاطر نشان کرد: از اینکه می بینم نوجوانان و جوانان امدادگر هلال احمر با انگیزه ی بالا، با نشاط و پویا در راستای خدمات رسانی مطلوب به مردم و مسافران نوروزی تلاش می کنند و با شور آماده خدمت هستند، بسیار خوشحال و مسرور شدم که خدمات امدادگران هلال احمر را ارج می نهیم.

فرماندار ویژه لارستان در پایان این بازدید گفت: این کمپ ها در طول ایام مسافرت های نوروزی، ایمنی و راهنمای مسافران را برعهده دارند.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲:۳۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین