جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۹ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

تشکیل کمیته رونق تولید در شرکت شهرک‌های صنعتی فارس

کمیته ویژه رونق تولید با رویکرد استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای ایجاد اشتغال پایدار در شرکت شهرک‌های صنعتی فارس تشکیل شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا…

کمیته ویژه رونق تولید با رویکرد استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای ایجاد اشتغال پایدار در شرکت شهرک‌های صنعتی فارس تشکیل شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان رونق تولید گفت: با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از اهداف رونق تولید مربوط به شهرک‌های صنعتی است فعالیت این کمیته در همین راستا انجام می‌شود تا با تعامل و همکاری بین بخش دولتی و خصوصی، منویات رهبر معظم انقلاب محقق شود.

احد فتوحی افزود: برخی از محور‌های راهبردی وزارت صمت برای رونق تولید تمرکز بر رونق تولید، توجه به صنایع هایتک و دانش بنیان، توسعه همکاری‌های بین المللی، توسعه صادرات و رفع موانع تولید، است.

وی افزود : از مهم‌ترین الزامات رونق تولید، فراهم شدن زیرساخت‌های لازم برای فعالیت مستمر واحد‌های تولیدی و صنعتی و حفظ تولید در واحد‌های صنعتی موجود است که برای تحقق این مهم در شهرک‌های صنعتی فارس برنامه‌هایی تدوین خواهدشد.

فتوحی با بیان اینکه در استان فارس زیرساخت‌های سرمایه گذاری و تولید در ۶۱ شهرک و ناحیه صنعتی فراهم شده است ادامه داد: اشتغال‌زایی با حداقل هزینه و سرمایه، ساماندهی استقرار واحد‌های صنعتی، ایجاد ارزش افزوده محصولات تولیدی و جلوگیری از تمرکز ناموزون صنایع به همراه ایجاد تنوع در صنایع و تکمیل زنجیره‌های تولید از الزامات رونق تولید است که در شهرک‌های صنعتی محقق می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه رونق تولید شرط حیاتی برای خروج از رکود و حرکت در مسیر رشد اقتصادی است، گفت: استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای حمایت از فعالان تولیدی و رفع مشکلات آن‌ها و نیز احیای واحد‌های راکد از طریق طرح‌هایی نظیر کلینیک صنعت و جذب سرمایه گذارجدید در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی فارس قراردارد.

فتوحی تصریح کرد: ارائه راهکار‌ها بمنظور کاهش بروکراسی اداری و حذف فرآیند‌های دست و پاگیر، اختصاص مشوق‌های جدید برای تولید کنندگان و سرمایه گذاران و نیز رصد و پایش لحظه‌ای واحد‌های تولیدی و رفع موانع تولید از برنامه‌هایی است که توسط کمیته ویژه رونق تولید در شرکت شهرک‌های صنعتی فارس انجام خواهد شد.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۷:۵۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین