سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۸ق.ظ
::آخرین مطلب 16 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 18

دانشکده دولتی لارستان مجوز فعالیت گرفت

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، بر اساس پیگیریهای برنامه ریزی شده برای تحقق یکی از خواسته های دیرین مردم…

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، بر اساس پیگیریهای برنامه ریزی شده برای تحقق یکی از خواسته های دیرین مردم ، مبنی بر تأسیس دانشکده دولتی زیر نظر وزارت علوم در منطقه ، با تلاش های صورت گرفته طی مراحل مختلف برای اخذ مجوز پذیرش دانشجو ، سرانجام این مجوز صادر شد .

پیگیری های انجام شده برای ساخت این مرکز آموزش عالی از بودجه دولتی نیز به نتیجه رسیده و با برگزاری مناقصه و عقد قرارداد با پیمانکار ، در روزهای آینده زمینی به مساحت ۸۵ هکتار تحویل پیمانکار خواهد گردید تا عملیات ساخت و ساز آغاز گردد . طبق توافق به عمل آمده با وزارت علوم تا زمان ساخت و اتمام محل دائم دانشکده ، فعالیت های آموزشی در محل موقت صورت خواهد گرفت .

به دنبال این موفقیت ها هم اکنون جلسات کارشناسی برای تعیین رشته های مناسب با شرایط اشتغال و نیازهای آینده منطقه در تهران در حال انجام است و قرار است به زودی در جلساتی که توسط دکتر جعفرپور ، نماینده مردم با مسئولان وزارت علوم برقرار می شود ، رشته های مورد تقاضا مطرح و درباره آن بحث و گفتگو شود.

با شروع به کار این دانشکده ، بخشی از جوانان با استعداد منطقه ، تحصیلات عالی خود را در این مرکز آموزش عالی انجام خواهند داد و زمینه برای اشتغال تعدادی از فارغ التحصیلان شهرستان های لارستان ، خنج و گراش در قالب هیئت علمی این دانشکده نیز فراهم می گردد . با نهایی شدن رشته های پذیرفته شده برای آموزش در این دانشکده ، اخبار آن به اطلاع عموم مردم شریف خواهد رسید.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۹:۵۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین