جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۷ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

قرار دادن سپاه در لیست گروههای تروریستی یک کار احمقانه است

فرماندار ویژه لارستان اقدام آمریکا در خصوص قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه های تروریستی را یک کار احمقانه دانست و آن را محکوم و گفت: این…

فرماندار ویژه لارستان اقدام آمریکا در خصوص قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه های تروریستی را یک کار احمقانه دانست و آن را محکوم و گفت: این اقدام آمریکا نشانگر دشمنی با انقلاب اسلامی و مردم ایران است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ بمناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار، جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به اتفاق معاونین فرمانداری، بخشدار مرکزی و جمعی از مدیران شهرستان با حضور در سپاه ناحیه لارستان با پاسداران این نهاد انقلابی دیدار و گفتگو نمودند.

در این دیدار فرماندار ویژه لارستان ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و روز پاسدار، اقدام آمریکا در خصوص قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه های تروریستی را یک کار احمقانه دانست و آن را محکوم و بیان کرد: این اقدام آمریکا نشانگر دشمنی با انقلاب اسلامی و مردم ایران است.

حسنی تصریح کرد: ما همه پاسدار میهن عزیز اسلامی و ارزشهای انقلاب هستیم، چرا که این را در دوران دفاع مقدس هم در عمل ثابت کرده ایم که همه پاسداریم. مدیر، کارمند، کارگر،کشاورز، دانشجو، صنعتگر، معلم و همه و همه پاسداریم.

وی با بی اثر دانستن این گونه اقدامات خصمانه دشمن گفت: ملت ایران با وحدت و همدلی همواره توطئه های مختلف دشمن را خنثی نموده و این بار هم به توفیق الهی و به مدد عنایات ائمه اطهار علیهم السلام، توجه حضرت ولی عصر (عج) و تحت فرماندهی معظم کل قوا و همکاری مردم عزیز کشور این ترفند را خنثی و دشمن را ناکام می گذارد.

فرماندار ویژه لارستان در پایان سخنانش همچنین از تلاش و کوشش پاسداران عزیز در کمک رسانی به مناطق سیل زده کشور تقدیر و تشکر کرد.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲:۱۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین