جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۱ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

فرماندار ویژه لارستان بر لزوم تدوین چشم انداز درادارات شهرستان تاکید کرد.

جلسه شورای اداری لارستان به ریاست علی محمد امیری معاون استاندار و فرماندار لارستان و تمامی مسئولین ادارات، نهادها و ارگان های شهرستان در محل سالن اجتماعات شهید امامی فرمانداری…

جلسه شورای اداری لارستان به ریاست علی محمد امیری معاون استاندار و فرماندار لارستان و تمامی مسئولین ادارات، نهادها و ارگان های شهرستان در محل سالن اجتماعات شهید امامی فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان ؛در این جلسه  معاون استاندار و فرماندار لارستان اظهار داشت: حضور گسترده مردم و حضور حداکثری مردم یک نصاب مثال زدنی در تاریخ انتخابات ها ثبت بشود و دیگر انتخاب های خوبی را انجام بدهیم.
 وی گفت: کسی که مورد اعتماد مردم هست بایستی دیگران را هم به پای صندوق های اخذ رأی تشویق کند و به اندازه ای که خدا به آن فرد قدرت داده است موظف است ادای تکلیف کند و بایستی جهادی به پای کار بیاییم و برای اینکه مردم به حضور گسترده بیایند بایستی اعتمادسازی کنیم ،یعنی اینکه خدمت صادقانه، بی منت، سریع، روان، سالم، پاک و با دست پاک و چشم پاک به مردم خدمت کنیم و مردم وقتی دیدند ماخدمتگذاران آنها خوب داریم خدمت می کنیم و مسیر خدمت ،ساری و جاری است و به تکلیف مان عمل می کنیم، مردم هم به ما اعتماد می کنند و به صحنه می آینداما اگر خدای ناکرده مردم از ما مسئولین رنجیدند حضورشان ممکن است کمرنگ شود، آنوقت ما مسئولیم.

فرماندار ویژه لارستان در ادامه تصریح کرد: حماسه سیاسی و اقتصادی لازم و ملزوم همدیگر هستند و باید تولید ملی از نظر کمیت و کیفیت ارتقاء پیدا کند چرا که دشمن بی رحمانه با تمام وجود با حربه تحریم به جنگ ملت آمده است.

وی خطاب به مسئولین شهرستان گفت: اگر سرمایه گذاری به شما مراجعه کرد و می خواست یک کار تولیدی را در منطقه و زادگاه خودش انجام دهد با روی باز از او استقبال کنید و دستگاه های متولی از جمله جهاد، منابع طبیعی، محیط زیست، راه ،آب، گاز، صنعت، معدن و تجارت، سریع و قانونی و انقلابی پای کار باشند  ودست سرمایه گذار را بگیرند تا منطقه لارستان به منطقه صنعتی تبدیل شود.

وی از رؤسای اداراتی مثل جهادکشاورزی – فرودگاه – صنعت، معدن و تجارت – راه و شهرسازی خواست تا برنامه های خود رایک هدف گذاری بکنند که مثلاً جهاد کشاورزی بررسی نماید‌ تولید گندم پارسال این قدر بوده است و امسال بایستی بالاتر برود. و همه دستگاه ها برای سال خود هدف گذاری کنند و براساس آن چشم اندازی که ترسیم می کنید، حرکت کنید و پایان سال نیز آمار بگیرید ببینید کجا هستید.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲:۱۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین