سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۹ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

هفته اول خردادماه 1384 شماره 377(براي اوقات فراغت جوانان چه كرده‌ايم؟!)

با فرا رسيدن تعطيلات تابستاني و آغاز فصل گرما، پر كردن اوقات فراغت جوانان اعم از دانشجويان و دانش‌آموزان و… يكي از دغدغه‌هاي مسئولان، اوليا و دلسوزان جامعه است. نكته‌اي…

با فرا رسيدن تعطيلات تابستاني و آغاز فصل گرما، پر كردن اوقات فراغت جوانان اعم از دانشجويان و دانش‌آموزان و… يكي از دغدغه‌هاي مسئولان، اوليا و دلسوزان جامعه است. نكته‌اي كه بايد به آن توجه كامل مبذول داشت نحوة استفاده صحيح از اوقات فراغت اين عزيزان است.  بهره‌برداري از فرصت‌ها خود فرهنگ خاصي دارد. در صورت ناآگاهي از آن، نتيجه مطلوبي عايد نخواهد شد. به عنوان نمونه استفاده از اوقات فراغت بايد برحسب نياز جوانان، احتياجات جامعه و توسعه فرهنگي سياسي اجتماعي كشور صورت پذيرد.
رشد باورهاي معنوي جوانان در بعد اعتقادي توسعه باورهاي علمي و فني آنان در بعد تجربي و آشنايي آنان در مسائل فني و رسيدن به خوداتكايي، توجه دادن آنان به مقوله سياست صحيح و… از ضروريات برنامه‌ريزي براي جوانان است.
بنا به گفته الوين تافلر، عصر ما عصر انفجار اطلاعات است. عصري است كه كوچكترين غفلت، ممكن است عواقب سويي به دنبال داشته باشد لذا يكي از كارهايي كه بايد در اوقات فراغت انجام شود دادن آگاهي دقيق علمي روز به عزيزان است.
تهاجم فرهنگي غرب و يأس آفريني‌ها يكي ازراههاي رخنه دشمن در جوانان است.
توجه دادن جوانان به آنچه دارند و آنچه مي‌توانند داشته باشند و گشايش راه توسعه و پيشرفت در همه ابعاد يكي ديگر از مسائلي است كه بايد در اوقات فراغت مطرح شود.
توجه كامل به فرهنگ غني اسلامي ايراني، دقت در توسعه آن و رفع نقايص از جمله نكاتي است كه بايد به جوانان و عزيزان اين مرز و بوم گوشزد شود. به اميد تحقق كامل
مدير مسئول

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲:۲۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین