جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۸ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

جشن میلاد امام زمان (عج) در مرکز آموزش علمی کاربردی لارستان

به همت بسیج دانشجویی شهید آوینی مرکز جشن بزرگ نیمه شعبان با حضور علیرضا پیرمراد مسئول بسج دانشجویی شهرستان ،جمعی از اساتید،کارکنان و دانشجویان برگزار شد. به گزارش ميلاد لارستان…

به همت بسیج دانشجویی شهید آوینی مرکز جشن بزرگ نیمه شعبان با حضور علیرضا پیرمراد مسئول بسج دانشجویی شهرستان ،جمعی از اساتید،کارکنان و دانشجویان برگزار شد.

به گزارش ميلاد لارستان به نقل از روابط عمومی مرکز آموزش علمی _کاربردی لارستان، به همت بسیج دانشجویی شهید آوینی مرکز جشن بزرگ نیمه شعبان با حضور علیرضا پیرمراد مسئول بسج دانشجویی شهرستان ،جمعی از اساتید،کارکنان و دانشجویان برگزار شد .

در این مراسم صفا فرجام سرپرست مرکز به بیان وظیفه دانشگاه مهارت محور  در تحقق شعار سال با عنوان رونق تولید پرداخت، سپس گفت: هرکس در جایگاه خود باید تلاش کند شرایط و بستر ظهور قائم آل محمد(ص) را فراهم نماید  تا با ریشه کن شدن ظلم و جور از روی زمین ، جهان پر از عدالت و پاکی شود .

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین سید علی اصغر نمازی به ایراد سخن پرداخت و با تفسیر آیه ۲۰۰ سوره آل عمران ویژگی های جامعه منتظر را تشریح نمود.

مولودی خوانی  میثم صبوری در مقام و منزلت امام زمان(عج)، برگزاری مسابقه و اهداي لوح سپاس به فرزاد عباسیان مسئول بسیج دانشجویی مرکز از سوی رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان فارس و مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی فارس و تجلیل سرپرست مرکز از دانشجویان فعال فرهنگی  در حوزه بسیج، تقدیم هدیه نفیس قرآن به حاضرین و توزیع شیرینی و پذیرایی  از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 س – ۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین