پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۷ب.ظ
::آخرین مطلب 15 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

هفته سوم شهريور ماه 1384 شماره 391 (كاري در شأن حضرت ولي عصر انجام دهيم)

فرا رسيدن ماه مبارك شعبان و ميلاد مسعود سرور آزادگان جهان حضرت حسين‌بن علي (ع) و فرزند برومندش حضرت امام سجاد(ع) و برادر ارجمندش سردار شجاع صحنه عاشورا و جانباز…

فرا رسيدن ماه مبارك شعبان و ميلاد مسعود سرور آزادگان جهان حضرت حسين‌بن علي (ع) و فرزند برومندش حضرت امام سجاد(ع) و برادر ارجمندش سردار شجاع صحنه عاشورا و جانباز فداكار آن حضرت ابوالفضل العباس و بالاخره ميلاد با سعادت حضرت حجت‌بن الحسن  تنها گوهر بازمانده از درياي امامت و ولايت بر همگان مبارك باد.
هر ساله جشن ميلاد حضرت بقيه‌الله ‌الاعظم توسط برخي از برادران لارستاني برگزار مي‌شود و سردر مغازه‌ها محل كسب و كار يا سردر منازل را آذين مي‌بندند. اجر همه با حضرت آقا امام زمان(عج) .

لازم است در اين باره توجه علاقه‌مندان به حضرت حجه‌بن الحسن (عج) را به نكات زير جلب نماييم.
۱-از صادق آل محمد(ص) روايت داريم كه فرمود:«كونوالنا زينا ولاتكونوا لنا شينا» براي ما عامل زينت و عزت باشيد نه وسيله زشتي.
پس بكوشيم براي رضاي خاطر خداوند تعالي و ولي او حضرت حجه‌بن الحسن از كاري كه گناه بوده يا شبه گناه در آن باشد پرهيز نماييم زيرا هرچه از گناه دوري نموده و به طاعت حق نزديك شويم عزت و نيكي و زيبايي بيشتر و بهتر به سوي ما سرازير مي‌شود.
۲-مسئولين تبليغات شهر اعم از سازمان تبليغات، اداره فرهنگ و ارشاد و… جلسه‌اي را با حضور كساني كه خواهان برگزاري مراسم هستند تشكيل دهند و آنان توجه كامل دهند كه استفاده نمودن از موسيقي‌ها و ابزار مجالس لهو ممنوع مي‌باشد و هيچ كس به خود اجازه ندهد به نام حضرت بقيه‌الله الاعظم سبب وهن و سستي مذهب گرديده و كاري نابخردانه انجام دهد و در صورت مشاهده، با متخلف برخورد شود.
۳-چه خوب است مسئولين تبليغاتي شهر، تراكت يا نوشته‌اي مختصر اما پرمحتوا از جريان ميلاد حضرت حجت، فلسفه غيبت، نحوة قيام، علائم ظهور و … چاپ و همراه با شيريني به علاقه‌مندان آن حضرت تقديم نمايند.
۴-در جلسات سخنراني بايد سعي بر عميق نمودن فلسفه غيبت و علائم ظهور و… بخصوص براي جوانان نمود و از سطحي‌نگري به شدت پرهيز كرد.
از خداوند تعالي ظهور هرچه سريع‌تر آن حضرت را آرزو مي‌نماييم.
مدير مسئول

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲:۳۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین