چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۳ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 26

حسنی خواستار توجه ویژه به روستاهای منطقه لارستان شد

مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس با فرماندار ویژه لارستان یدار کرد. به گزارش ميلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛…

مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس با فرماندار ویژه لارستان یدار کرد.

به گزارش ميلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ سید کمال پاک فطرت مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس با جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان دیدار و گفتگو نمود.

در این نشست که یارویس محمدی کارشناس دفتر امور روستایی استانداری فارس و علی پیروز بخشدار مرکزی نیز حضور داشتند، پیرامون مسائل و مشکلات حوزه روستایی، شوراهای اسلامی، دهیاری ها و… بحث و گفتگو شد.

پاک فطرت با تأکید بر اینکه باید به بخش تعاونی‌ها نیز توجه ویژه‌ای کرد زیرا این تعاونی‌ها بازوان توانمند دهیاری‌ها در ارتقاء روستاها می‌توانند باشند، تصریح کرد: بسیاری از هزینه‌هایی که در بحث پیمانکاری و پسماندها از دهیاری ها خرج می‌شود جزء هزینه‌هایی است که می‌توان از طریق تعاونی‌های قوی دوباره هزینه‌ها را به دهیاری‌ها بازگرداند.

وي با ابراز امیدواری نسبت به راه اندازی و انجام کارهای بزرگ عمرانی توسط تعاونی دهیاری‌های شهرستان لارستان، گفت: اگر طرح‌های خوبی ارائه شود تسهیلاتی تا سقف ۲ میلیارد تومان نیز می توان اختصاص داد.

 س – ۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۳:۳۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین