پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۲ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 30

شتاب دوچندان 9 روستای لارستان در مسیر توسعه و محرومیت زدایی

مدیر بنیاد مسکن شهرستان لارستان از شتابگیری اجرای طرح های توسعه و محرومیت زدایی دراین شهرستان خبر داد و بیان داشت : در سال جاری با اختصاص  ۹۵۰ میلیون تومان…

مدیر بنیاد مسکن شهرستان لارستان از شتابگیری اجرای طرح های توسعه و محرومیت زدایی دراین شهرستان خبر داد و بیان داشت : در سال جاری با اختصاص  ۹۵۰ میلیون تومان این طرح ها در ۹ روستای لارستان شتاب دوچندان گرفته است .

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس ، امیر برومند با بیان اینکه این طرح ها در روستاهای تل کشی ۱ ، تل کشی ۲ ، حسن آباد کریمی، خلور، دولت آباد، دیده بان، رمیجان، پهرست و گاوبست  در سال جاری به پایان رسیده است افزود: برای این منظور ۹۵۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

وی اضافه کرد: عملیات اجرایی در روستاهای یاد شده شامل زیر سازی ، کانیو و اجرای تک لبه است علاوه بر این در روستای دیده بان ۲۴۰ متر دیوار سنگی و ۱۴۰ متر پی سازی هم اجرا شده است .

برومند افزود: شهرستان لارستان در مسیر توسعه و محرومیت زدایی قرار دارد و از همه ظرفیت های قانونی برای شتاب بخشی به توسعه روستایی در این پهنه پر ظرفیت از استان فارس بهره گیری می شود.

مدیر بنیاد مسکن لارستان همچنین با بیان اینکه شهرستان لارستان اقدامات ویژه در زمینه تامین مسکن نیازمندان و مددجویان در مناطق شهری و روستایی انجام داده است افزود: در قالب تفاهم نامه با سازمان برنامه و بودجه در گام نخست ساخت ۲۷۰ واحد مسکونی ویژه این اقشار در لارستان به تصویب رسیده و در این رابطه ۸۱ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته که تا کنون ۱۳ میلیارد ریال آن جذب شده است .

برومند ادامه داد : ۳۳۳ متقاضی تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) و ۳۳۵ متقاضی تحت پوشش بهزیستی و برخی متقاضیان عادی برای ساخت و مشارکت دراحداث مسکن مددجویان و اقشار آسیب پذیر در این شهرستان اعلام آمادگی کرده اند ، این واحد های مسکونی با اعطای تسهیلات کم بهره و وام های بلاعوض ساخته می شود .

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۸:۳۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین