پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۴ب.ظ
::آخرین مطلب 18 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

یک نیک اندیش، در اوز استادسرا می سازد

کلنگ ساختمان استادسرای خیریه مرحوم دکتر عبدالحمید سیفایی در اوز به زمین زده شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی…

کلنگ ساختمان استادسرای خیریه مرحوم دکتر عبدالحمید سیفایی در اوز به زمین زده شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان،طی آئینی با حضور رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان، مدیر حوزه مشارکت های اجتماعی، رئیس دانشکده بهداشت و بخشدار اوز و جمعی از مسئولان، خیران و معتمدان محل، کلنگ استادسرای خیریه مرحوم دکتر عبدالحمید سیفایی در نزدیکی دانشکده بهداشت اوز زمین زده شد.

این استادسرا که بناست در زمینی به مساحت ۵۰۰ مترمربع در دو طبقه و ۸ واحد احداث شود، طبق برآوردها بیش از ۱۰ میلیارد ریال هزینه خواهد داشت که ۶۵ درصد آن را خیران و ۳۵ درصد آن توسط دانشکده تامین می‌شود.

دکتر کریمی در این مراسم ضمن بیان خیر مقدم اظهارداشت: روح بزرگ خیران سبب شده به رغم وجود شرایط اقتصادی ، دانشکده علوم پزشکی لارستان نسبت به سایر دانشگاه ها کمتر دچار مشکل شود.

وی عشق ورزی مردم و خیران به وطن را عامل اصلی رفع نیازهای بهداشتی و سلامت در منطقه دانست و گفت: مرحوم سیفایی به رغم اینکه سالیان پس از دانش آموزی را در خارج از کشور به سر برده اما عشق به وطن سبب شده تا به طور مداوم به منطقه خود بازگردد و به مردمان آن خدمت کند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان بیان کرد: تلاش شده تا بهترین امکانات برای پیشرفت دانشکده فراهم شود چرا که یک دانشکده صرفا محیط آموزشی و کلاس درس نیست بلکه امکاناتی از قبیل کتابخانه، سلف غذاخوری، خوابگاه و محل اسکان اساتید از جمله مواردی است که سبب می شود تا یک مجموعه دانشگاهی پیشرفت کند.

گفتنی است دکتر عبدالحمید سیفایی پس از گذران دوران دانش آموزی خود در اوز و شیراز، مقطع دانشجویی را در رشته پزشکی در آلمان و تهران گذراند و پس از تصدی مسئولیت بیمارستان های دهلران و زرقان برای ادامه تحصیل به آلمان سفر کرده و در همان جا به استخدام وزارت بهداشت آلمان درآمد.

وی در طول دوران حضور خود در آلمان نیز به طور مداوم به ایران و شهر اوز سفر کرده و تجدید خاطره نموده است. طیبه سیفایی و صالحه سیفایی خواهران آن مرحوم به یاد آن زنده یاد در امر ساخت استادسرا مشارکت می کنند.

انتهای پیام/ ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۸:۱۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “یک نیک اندیش، در اوز استادسرا می سازد”

  1. لارستانی گفت:

    بسیار. عالی. وبا یپاس. از خیران. بزرگوار. اوزی. که. باعث. توسعه. ورونق. بهداشت. ودرمان. منطقه. هستند. اینشالله. که. در اوز. شبکه. بهداشت. ودرمان. تاسیس. شود. ودولت. ودانشکده. علوم پزشکی. لارستان. خدمات. بیشتری. به منطقه. بزرگ. اوز. ارایه. نماید. اینشالله

  2. ناشناس گفت:

    ان شاالله بزودی یک نیک اندیش برای صفر شدن نرخ بیکاری و حل مسکن جوانان ، کار خیر انجام دهد .

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین