پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۸ب.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

برگزاری نشست تخصصی مسئولین شهرستانی بیمه سلامت استان فارس در لارستان

نشست تخصصی مسئولین شهرستانی بیمه سلامت استان فارس در لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ نشست تخصصی مسئولین…

نشست تخصصی مسئولین شهرستانی بیمه سلامت استان فارس در لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ نشست تخصصی مسئولین ستادی و شهرستانی بیمه سلامت استان فارس با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری، دکتر فرهاد لطفی مدیر کل بیمه سلامت استان فارس، رضا احمدی رییس اداره بیمه سلامت لارستان و تمامی مسئولین ستادی و شهرستانی بیمه سلامت استان فارس در محل اداره بیمه سلامت شهرستان لارستان برگزار شد.

در این جلسه فرماندار ویژه لارستان در سخنانی از اقدامات و تلاش های ارزنده اداره کل بیمه سلامت استان فارس و شهرستان لارستان تشکر و بر ارتقای سطح سلامت جامعه و  تمامی بیمه شدگان تاکید کرد.

 حسنی با بیان اینکه یکی از ضروریت های اصلی امروز جامعه ما ارتقاء سطح سلامت است؛ افزود: از نیازهای ما به خصوص اقشار آسیب پذیر جامعه، بیمه سلامت و ضمانت درمان و پایداری سلامت خانواده ها و کسانی که چرخ های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و امنیتی این جامعه به حرکت در می آورند، است.

وی ادامه داد: اگر سلامت افراد جامعه از نظر بیمه تضمین نباشد و مردم نسبت به روند درمان خود اعتماد نداشته باشند و نگرانی ها و دغدغه هایی دراذهانشان ایجاد ‌شود، تمامی ابعاد فعالیت های اجتماعی شان هم تحت تاثیر منفی قرار خواهد داد.

 معاون استاندار فارس با اشاره به اینکه در کنار مقوله امنیت، سلامتی نیز از موضوعات مهم است؛ تاکید کرد: سلامتی موضوعی است که تا موقعی که انسان دچار آسیبی نشده باشد،  به آن توجهی ندارد و ارزش آن را نمی داند.

حسنی در پایان سخنانش اظهار امیدورای کرد که بیمه سلامت توجه بیشتری به اقشار آسیب پذیر جامعه داشته باشد.

پیش از این نیز دکتر فرهاد لطفی مدیر کل بیمه سلامت استان فارس، رضا احمدی رئیس اداره بیمه شهرستان لارستان و تعدادی از مسئولین ستادی و شهرستانی بیمه سلامت استان فارس نیز به ایراد سخن پرداختند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۷:۱۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین