جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۹ب.ظ
::آخرین مطلب 37 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

زمين فوتبال استاديوم شهيد دانشيار به چمن مصنوعي مزيّن مي‌شود

زمین فوتبال مجموعه ورزشی شهید دانشیار لار در سال ۹۸ به چمن مصنوعی تجهیز می شود. به گزارش ميلاد لارستان، به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان در…

زمین فوتبال مجموعه ورزشی شهید دانشیار لار در سال ۹۸ به چمن مصنوعی تجهیز می شود.

به گزارش ميلاد لارستان، به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان در پی انتشار مطلبی در سایت میلاد لارستان با عنوان ” زمین چمن استادیوم شهید دانشیار لارستان پس از ۷ سال هنوز سبز نشده است”   محمدحسن طیبی رئیس این اداره  ضمن تشکر از سایت میلاد لارستان به دلیل نگاه ویژه به مسائل و مشکلات ورزش این شهرستان، اظهار داشت: در سال ۹۷ با همکاری مسوولان، مبلغ یک میلیارد تومان برای جدول کشی، تعویض فنس، تعویض دکل، بتن زمین چمن و آسفالت دور زمین فوتبال جذب شد و اکنون تمام این عملیات انجام شده است و زمین فوتبال اين مجموعه ورزشی در سال ۹۸ به چمن مصنوعی تجهیز می شود.

وی تصریح کرد: با قول مساعد مدیرکل ورزش و جوانان فارس قرار شد زمین چمن استادیوم شهید دانشیار لار در دهه فجر سال ۹۷ به بهره برداری برسد اما با توجه به مشکل واردات چمن و مشکلات اقتصادی، این امر محقق نشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان با تاکید بر اینکه این پروژه ورزشی یکی از طرح های ملی است و تکمیل آن حمایت مسوولان استانی و شهرستان را می طلبد، ادامه داد: با پیگیری های اداره ورزش و جوانان لارستان و مسوولان، این پروژه ورزشی در سال ۹۸ افتتاح و به بهره برداری می رسد.

 س – ۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱:۵۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین