پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۶ق.ظ
::آخرین مطلب 26 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

برگزاری جشن پایانی مهدالرضا(ع) لارستان+گزارش تصویری

جشن پایانی مهدالرضا(ع) لارستان برگزار شد. به گزارش میلادلارستان جشن پایانی نوآموزان مهدارضا(ع)لارستان زیر نظر آستان قدس رضوی در سالن رویش کودکان کانون عدالت لار برگزار گردید.  در این جشن باشکوه…

جشن پایانی مهدالرضا(ع) لارستان برگزار شد. به گزارش میلادلارستان جشن پایانی نوآموزان مهدارضا(ع)لارستان زیر نظر آستان قدس رضوی در سالن رویش کودکان کانون عدالت لار برگزار گردید.  در این جشن باشکوه که آکنده از فضای زیبای کودکانه با رایحه رضوی بود پس از قرائت قرآن و اجرای صلوات خاصه توسط کودکان مهد الرضا(ع) جشن جذاب و شادابی اعم از اجرای سرود،نمایش میوه ها وفصلها، انواع مسابقه برگزار گردیده و در پایان کمک هزینه سفر مشهد مقدس به قید قرعه به ۵ نفر از نوآموزان توسط هادی جهانگیری مدیر دفتر آستان قدس رضوی لارستان اهدا گردید.

بر اساس این گزارش سیستم آموزشی مهد الرضا(ع)  با رویکرد آموزشی و تربیت صحیح و ترویج رفتار حسنه اجتماعی باهزینه مناسب برای کودکان طراحی شده است. نوآموزان مهدالرضا(ع) پس از پایان دوره سالانه تحصیلی می‌توانند قرآن را به راحتی بخوانند. نوع نگاه در مهدالرضا(ع)  که تحت نظارت آستان قدس رضوی می باشد  توجه به زمینه های رشدی و تربیتی کودکان از نظرگاه قرآنی می باشد. بر همین اساس مهد الرضا(ع) لارستان بااهداف متعالی مذکور درسال ۱۳۹۷ با  ۵۴ نفر از کودکان لاری راه اندازی گردید.

در سال ۱۳۹۸ نیز مجموعه تربیتی آموزشی شکوفه های رضوی به صورت یکپارچه  برای کودکان ۴ تا ۶ ساله و با برنامه ریزی دقیق علمی آموزشی و تربیتی همرابا مهدالرضا(ع) فعالیت خود را در لار به انجام خواهد رسانید.  این مجموعه به صورت تمام وقت دردونوبت صبح و بعدظهر  به فعالیت خواهد پرداخت.

در ادامه تصاویری از این مراسم را از دریچه دوربین امیر قیومی باهم می بینیم:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۸:۱۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین