سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۷ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 45

حسین طارمی زاده رئیس گروه فوتبال حبابی فارس شد

رئیس کمیته ورزشهای تفریحی و مهارت های فردی و نمایشی هیأت ورزشهای همگانی فارس در حکمی حسین طارمی زاده پیشکسوت فوتبال لارستان را به عنوان رئیس گروه فوتبال حبابی استان…

رئیس کمیته ورزشهای تفریحی و مهارت های فردی و نمایشی هیأت ورزشهای همگانی فارس در حکمی حسین طارمی زاده پیشکسوت فوتبال لارستان را به عنوان رئیس گروه فوتبال حبابی استان منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان لارستان، در حکم علی رضا غلامیان خطاب به حسین طارمی زاده آمده است:

نظر به تعهد و تخصص جنابعالی، به موجب این ابلاغ به مدت يک سال به سمت «رئیس گروه فوتبال حبابی» استان فارس منصوب می گردید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و همت والای خویش و تشریک مساعی با دیگر اعضا در امر پیشبرد و گسترش رشته فوتبال حبابی در سطح استان فارس با رعایت ضوابط و دستورالعمل های مربوطه موفق و موید باشید.

حسین طارمی زاده در حال حاضر رئیس هیأت فوتبال لارستان و از قهرمانان پیشین این رشته ورزشی است که سابقه سرپرستی، مدیریت و مربی گری تیم ها و باشگاه های فوتبال استان را دارد.

پیش از این، احسان غلامحسین پور عضو تیم ملی فوتبال هفت نفره کشور به عنوان رئیس گروه فوتبال حبابی فارس فعالیت داشته است.

فوتبال حبابی ورزشی تیمی و در واقع ترکیبی از فوتبال، زوربینگ و کشتی سومو است که در آن بازیکنان به وسیله یک پوشش حبابی شبیه ورزش زوربینگ که از هوا پرشده و بالاتنه آنها را می پوشاند، طی قوانین مشخصی برای وارد کردن توپ (استاندارد فوتبال) با پا به سمت دروازه تیم حریف حمله می کنند.

گفتنی است در جلسه ای که با حضور سیروس پاک فطرت رئیس هیأت ورزش های همگانی استان فارس، علی رضا غلامیان رئیس کمیته ورزشهای تفریحی و مهارت های فردی و نمایشی و حسین طارمی زاده رئیس گروه فوتبال حبابی فارس برگزار شد، پاک فطرت بر راه اندازی این رشته ورزشی در اکثر شهرستان ها و حضور بازیکنان فوتبال حبابی استان در مسابقات و اردوهای تیم ملی تاکید کرد.

غلامیان نیز با تشریح اقدامات و فعالیت های انجام گرفته کمیته ورزشهای تفریحی و مهارت های فردی و نمایشی فارس در سال ۹۷ و همچنین راه اندازی تمامی رشته های تحت پوشش این کمیته، خواستار حمایت همه جانبه هیأت ورزش های همگانی شد و عنوان کرد که باید از ظرفیت بالای استان در جهت برگزاری جشنواره ها و مسابقات ورزشی و دوره های آموزشی استفاده شود.

همچنین در این نشست در خصوص ترویج و حمایت از رشته فوتبال حبابی بحث و تبادل نظر شد.

در پایان سیروس پاک فطرت ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده در کمیته ورزش های تفریحی و مهارت های فردی و نمایشی استان، حسین طارمی زاده را با اهدای حکم انتصاب رسماً به سمت رئیس گروه فوتبال حبابی استان فارس منصوب کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۹:۰۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین