شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۶ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان آموزش بورس می‌بینند

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی لارستان گفت: آموزش بورس برای دانشجویان حسابداری این دانشگاه برنامه‌‌ریزی شده تا به‌ بازارهای بورس ورود و فعالیت کنند. به گزارش میلاد لارستان، محمد…

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی لارستان گفت: آموزش بورس برای دانشجویان حسابداری این دانشگاه برنامه‌‌ریزی شده تا به‌ بازارهای بورس ورود و فعالیت کنند.

به گزارش میلاد لارستان، محمد توکلی در گفتگو با خبرگزاری آنا با بیان اینكه رشته حسابداری از پرجمعیت‌ترین رشته‌های دانشگاهی است، اظهار کرد: پیشینه حسابداری ایران به نخستین تمدن‌هایی برمی‌گردد که در این سرزمین شكل گرفته و مدارک به‌دست آمده از ایران باستان حکایت از این دارد که در عصر هخامنشی نظام مالی منسجمی برقرار بوده و حساب درآمد و مخارج حکومت به‌ریز و به‌دقت ثبت و نگاهداری می‌شده است.

وی بیان کرد: یكی از رشته‌های باسابقه دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان رشته حسابداری است كه به‌عنوان مدرسان آن رشته تخصصی سعی كرده‌ایم تا حسابداران متخصص و متعهد را تربیت كنیم تا بتوانم عاملی برای رشد و داده‌پرداز مجدد برای سازمان‌ها باشیم.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان با تأکید بر لزوم داشتن مهارت برای کار با نرم‌افزارهای حسابداری ادامه داد: امروز دانشجویان این دانشگاه در رشته حسابداری با پشرفته‌ترین نرم‌افزارهای كاربردی مانند (سپیدار) و نرم‌افزارهای به‌روز دیگر در این حوزه آشنا شده‌اند و همین موضوع منجر به‌جذب بیشتر آنان در بازار كار در مقایسه با فارغ‌التحصلان دیگر شده به‌گونه‌ای كه امروز حسابدار و حسابرس بسیاری از شركت‌های بزرگ و ادارات مهم استان فارس توسط فارغ‌التحصیلان این واحد دانشگاهی تأمین می‌شود.

توکلی اشتیاق دانشجویان به‌آموزش نرم‌افزارهای حسابداری را مثال‌زدنی دانست و بیان كرد: با علاقه‌ای كه بین دانشجویان مشاهده می‌كنم در آینده‌ای نزدیك آموزش بورس برای آنان برنامه‌‌ریزی شده تا حسابداران این واحد دانشگاهی بتوانند با ورود به‌بازارهای بورس و تحلیل كم و كیف بازار در این حوزه مبادرت به خرید و تجارت كنند.

استاد رشته حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان خاطرنشان کرد: آموزش دانشجویان حسابداری در این سطح برای نخستین‌بار در این واحد دانشگاهی و به‌صورت رایگان انجام می‌شود، در حالی که اگر آنان می‌خواستند در خارج از دانشگاه مبادرت به‌آموزش نرم‌افزارهای موجود در بازار كنند، هزینه‌های زیادی را متحمل می‌شدند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین