جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۸ق.ظ
::آخرین مطلب 27 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

قاتل متواری از لارستان در بندرعباس دستگیر شد

رییس پلیس آگاهی هرمزگان گفت: با هوشیاری کارآگاهان پلیس آگاهای استان، قاتل متواری از لارستان در بندرعباس شناسایی و دستگیر شد. سرهنگ عبدالمجید کرمی افزود: در پی دریافت یک فقره…

رییس پلیس آگاهی هرمزگان گفت: با هوشیاری کارآگاهان پلیس آگاهای استان، قاتل متواری از لارستان در بندرعباس شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ عبدالمجید کرمی افزود: در پی دریافت یک فقره نیابت قضایی صادره از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان لارستان، مبنی بر دستگیری قاتل متواری ۳۶ ساله به اتهام قتل عمدی همسر و مادر همسر خود، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت. وی بیان داشت: کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی هرمزگان در اجرای دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی، محل کار این قاتل متواری را در جاده اسکله شهید رجایی بندرعباس شناسایی و با همکاری ماموران انتظامی لارستان به محل اعزام شدند.

به گزارش میلادلارستان به نقل از ایرنا رییس پلیس آگاهی هرمزگان اظهارداشت: پس از انجام تعقیب و مراقبت های لازم قاتل که به صورت مسلحانه همسر و مادر همسر خود را به قتل رسانده بود، شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

کرمی ادامه داد: قاتل در بازجویی صورت گرفته به قتل همسر و مادر همسر خود اعتراف کرد و معترف شد سلاح کمری خود را در منزل خواهرش در یکی از محلات حاشیه ای بندرعباس مخفی کرده است. وی گفت: با هماهنگی مقام قضائی منزل یاد شده شناسایی و در بازرسی از آنجا یک قبضه اسلحه کمری به همراه ۲ قبضه خشاب و ۳ تیر جنگی کشف و ضبط شد. وی خاطرنشان کرد: قاتل دستگیر شده و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۶:۱۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین