شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۱ق.ظ
::آخرین مطلب 17 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

افتتاح نخستین خانه ورزش روستایی بخش بنارویه در بختیارویه

نخستین خانه ورزش روستایی بخش بنارویه به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان لارستان در روستای بختیارویه افتتاح شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی بخشداری بنارویه با…

نخستین خانه ورزش روستایی بخش بنارویه به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان لارستان در روستای بختیارویه افتتاح شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی بخشداری بنارویه با حضور احمد علمدار بخشدار بنارویه ، شمسی مسئول نمایندگی ورزش و جوانان بنارویه ، دهیار و رئیس شورای اسلامی روستای بختیارویه اولین خانه ورزش روستایی بخش بنارویه به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان لارستان در روستای بختیارویه راه اندازی شد .

بخشدار بنارویه در این مراسم با بیان اینکه تنیس روی میز، فوتبال دستی، میز و صفحه شطرنج و دارت از جمله تجهیزات این خانه ورزش روستایی است، اظهار داشت: خانه‌های ورزش روستایی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی، توسعه ورزش روستایی و پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در روستا‌ها ساخته و تجهیز می‌شوند.

وی ادامه داد: خانه‌های ورزش روستایی نقش بسزایی در افزایش مشارکت بانوان روستایی در امر ورزش دارند.

علمدار با اشاره به اینکه خانه های ورزش روستایی نگاه ویژه دولت به ورزش رروستاهاست، تصریح کرد: راه اندازی خانه های ورزش روستایی، خدمتی دیگر در جهت توسعه ورزش و ایجاد عدالت در روستاهاست.

وی با اذعان به اینکه در این طرح با استفاده از فضای های بلا استفاده موجود در روستاها و تجهیز آنها به امکانات ورزشی، می کوشد نیاز های جوانان روستایی را به بهره گیری از امکانات ورزشی برآورده کند، خاطر نشان کرد: در این طرح ساختمان و ابنیه ای ساخته نمی شود و با بهره گیری از اماکن غیر فعال، چون حمام‌های قدیمی و متروکه یا سوله‌ها و انبارهای بدون استفاده و پس از مرمت نسبی ،این اماکن به شورای اسلامی روستا ها و دهیاری ها تحویل می‌شوند تا براساس مسئولیت خود ، اداره خانه های ورزش را به عهده بگیرند و خدمات ورزشی لازم را ، برای جوانان و نوجوانان روستا مهیا کنند.

بخشدار بنارویه در پایان ابراز امیدواری کرد با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان لارستان تا پایان سال ۹۸ در دیگر روستاهای بخش بنارویه شاهد افتتاح خانه های ورزش روستایی باشیم.

ف ۱۱۰

 

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “افتتاح نخستین خانه ورزش روستایی بخش بنارویه در بختیارویه”

  1. ناشناس گفت:

    سلام خانه ورزش داخل روستا بختیارویه وجود ندارد این خانه ورزشی کجاست من یه شهر وند بختیارویه هستم

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین