سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۹ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

عضو شورای شهر لار خواستار اعمال مجازات جایگزین حبس برای زندانیان غیرعمد لارستان شد

عضو شورای شهر لار در نشست با دادستان لارستان همزمان با هفته قوه قضاییه خواستار اعمال مجازات جایگزین حبس برای زندانیان غیرعمد لارستان شد. همزمان با هفته قوه قضائیه شهردار…

عضو شورای شهر لار در نشست با دادستان لارستان همزمان با هفته قوه قضاییه خواستار اعمال مجازات جایگزین حبس برای زندانیان غیرعمد لارستان شد.

همزمان با هفته قوه قضائیه شهردار لار و اعضای شورای شهر با دادستان لارستان دیدار نمودند. به گزارش میلادلارستان در این دیدار که در دفتر رنجبر دادستان لارستان   انجام گرفت،ابتدا رحیم بیژنی رئیس شورا و سپس قنبرنژاد شهردار لار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر،هفته ی قوه قضائیه را نیز تبریک گفتند.

همچنین جهاندیده مسئول کمسیون بانوان وخانوده شورای شهر نیز ضمن گرامیداشت یادوخاطره شهدای هفتم تیرگفت : انتخاب دونیروی جوانِ دلسوز و متعهد در رأس امور قضایی لارستان نشان ازاعتماد مسئولین استانی وکشوری ما به توانمندی وتخصص جوانان است که امیدواریم این امر، درسایر ادارات شهرستان نیز به مرور،شاهدباشیم.

وی افزود درخواست من به عنوان نماینده بانوان وخانواده در شورا و نیز به عنوان مددکار انجمن حمایت از خانواده های زندانیان لارستان که بیش ازیک دهه با مشکلات و آسیبهای اجتماعی خانواه های آنان از نزدیک آشنایی دارم، اینست که به هنگام صدور حکم برای زندانیان بخصوص محکومین جرائم غیرعمد، سوابق و نوع محکومیت و شرایط خانواده های آنان راهم در نظرداشته باشیدو در صورت ممکن،تخفیف و یا مجازاتهای جایگزین حبس را اعمال بفرمائید.

دراین جلسه رنجبر نیزخلاصه ای از گزارش فعالیتهای انجام شده و مواردی چند درارتباط با مسائل قضایی شهرستان و برنامه های بزرگداشت هفته قوه قضائیه ،برای اعضای شورا بیان نمود.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۷:۲۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین