چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۱ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

رقابت 2 هزار دانش آموز لارستانی در کنکور سراسری 98

رییس آموزش و پرورش لارستان به تشریح جزئیات آزمون سراسری ۹۸ پرداخت و گفت: این آزمون در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۳ و ۱۴ تیرماه ۹۸ برگزار می‌شود.   به…

رییس آموزش و پرورش لارستان به تشریح جزئیات آزمون سراسری ۹۸ پرداخت و گفت: این آزمون در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۳ و ۱۴ تیرماه ۹۸ برگزار می‌شود.  

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان مهدی اسماعیلی ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: کنکور سراسری سال ۹۸ در دو نوبت صبح و بعدازظهر روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۳ و ۱۴ تیرماه ۹۸ در  سه حوزه امتحانی برگزار می‌شود و داوطلبان باید در یک مرحله و در یک جلسه به سئوالات اختصاصی و عمومی تعیین شده پاسخ دهند.

به گفته معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش لارستان، آزمون عمومی و اختصاصی گروه علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در صبح پنج شنبه سیزدهم، آزمون عمومی و اختصاصی گروه آزمایشی هنر بعدازظهر پنج‌شنبه سیزدهم، آزمون عمومی و اختصاصی داوطلبان گروه علوم تجربی صبح جمعه چهاردهم و آزمون گروه‌های زبان‌های خارجی بعدازظهر جمعه چهاردهم تیر برگزار می‌شود.

اسماعیلی با اشاره به اینکه در شهرستان لارستان در مجموع قریب ۲ هزار داوطلب با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت خاطر نشان کرد: از این تعداد ۲۳۶ داوطلب در گروه ریاضی و فنی، ۷۷۰ داوطلب در گروه تجربی، ۵۰۱ داوطلب در گروه انسانی، ۱۸۲ نفر در گروه هنر و ۲۸۷ داوطلب در گروه زبان های خارجی شرکت دارند.

کارت شرکت در آزمون سراسری سال ۹۸ از روز یکشنبه ۹ تیر تا روز چهارشنبه ۱۲ همین ماه از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود.

نتیجه اولیه آزمون هم به صورت کارنامه تنظیم و کارنامه مربوط در دهه دوم مرداد ماه ۹۸ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت.

در کنکور سراسری ۹۸ در مجموع با توجه به آمار ثبت نام کنندگان در فرصت اول و فرصت مجدد ثبت نام، تعداد یک میلیون و ۱۱۸ هزار و ۷۹۳ داوطلب  ثبت نام کرده‌اند.

از تعداد یک میلیون و ۱۱۸ هزار و ۷۹۳ داوطلب در کنکور ۹۸ تعداد ۵۷۷ هزار و ۲۳۱ نفر از نظام آموزشی ۶-۳-۳که هم اکنون دانش آموزان فعلی نظام جدید پایه دوازدهم هستند در کنکور ثبت نام کرده‌اند. همچنین تعداد ۵۴۱ هزار و ۵۶۲ نفر از نظام آموزشی سالی واحدی (دارنده پیش‌دانشگاهی)، ترمی واحدی (دارنده پیش‌دانشگاهی) و نظام قدیم دیپلم چهار ساله داوطلب کنکور شده اند و در واقع از میان داوطلبان کنکور ۵۱.۵۹ درصد داوطلبان از نظام آموزشی جدید ۶-۳-۳ و ۴۸.۴۱ درصد داوطلبان از نظام آموزشی قدیم داوطلب کنکور هستند..

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۳:۰۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین